Ndërsa inflacioni vazhdon të thyejë rekordet 40-vjeçare muaj pas muaji, ju mund të tundoheni t’ua kaloni rritjen e kostove klientëve në formën e tarifave.
Ndërsa rritja e një tarife shtesë në faturat e klientëve tuaj mund t’ju mbajë në të zezë, duke bërë këtë gjithashtu mund të pritet nga disa njerëz në mënyrën e gabuar – veçanërisht nëse ato tarifa janë të papritura.
Tarifat mund të shfaqen si pothuajse çdo gjë, nga “rregullimet pa para në dorë” tek “shtesat e karburantit” ose diçka aq e paqartë si “vlerësimi i kuzhinës” dhe janë një mënyrë për bizneset për të luftuar çmimet e rritura të ushqimeve pa rritur çmimet e menusë, siç është Wall Street.
Kostot totale të ushqimit të restoranteve si përqindje e shitjeve janë më të larta se sa ishin përpara shpërthimit fillestar të Covid në 2020, thotë Hudson Riehle, nënkryetar i lartë i kërkimit në Shoqatën Kombëtare të Restoranteve, një shoqatë biznesi në industrinë e restoranteve. Çmimet e ushqimeve me shumicë janë rritur me gati 18 përqind në 12 muajt e fundit, rritja më e madhe vjetore në gati pesë dekada. Megjithatë, çmimet e menusë janë rritur vetëm 7.2 përqind, sipas të dhënave nga shoqata.
Rritja e kostove të ushqimit nuk është lufta e vetme për restorantet. Ata po përballen gjithashtu me kosto më të larta të punës, të cilat u rritën me 13.2 përqind në vitin 2021, sipas Byrosë së Statistikave të Punës. Për më tepër, kompanitë e kartave të kreditit si Mastercard dhe Visa ngritën tarifat e transaksionit për shumë tregtarë në prill, sipas WSJ.
Lexoni: Të rinjtë po sfidojnë inflacionin duke planifikuar pushime “të paharrueshme” verore
Prandaj, nuk është çudi që restorantet, të cilat zakonisht funksionojnë me marzhe të ngushta prej rreth 3 deri në 5 përqind para taksave, thotë Riehle, duhet të bëhen krijues për të qëndruar në biznes.
“Modeli tipik i biznesit të restoranteve nuk është krijuar për t’u marrë me këtë kosto të qëndrueshme dhe të përshpejtuar të ushqimit dhe punës, e cila po ushtron presion të jashtëzakonshëm mbi operatorët dhe indikacionet janë se këto do të vazhdojnë,” thotë ai.
Megjithatë, shtimi i tarifave të rastësishme ka të ngjarë të largojë konsumatorët, veçanërisht ata të rregullt që janë të ndjeshëm ndaj ndryshimeve të çmimeve të menusë. Nëse përvoja e fundit e një konsumatori nuk i përmbush pritshmëritë e tij, ai ka të ngjarë të mos paraqitet më. Shumica e klientëve duan të prezantohen me një çmim dhe prej andej përcaktojnë nëse është i drejtë, vëren Ted Rossman, një analist i lartë i industrisë në CreditCards.com.
Megjithatë, pak transparencë mund të bëjë shumë. Klientët mund të vlerësojnë ndershmërinë dhe sqarimin se nga vijnë tarifat shtesë, edhe nëse janë të vetëdijshëm për inflacionin, thotë Zachary Weiner, CEO dhe themelues i Finance Hire, një kontrollues financiar i jashtëm për pronarët e bizneseve të vogla. Të qenit i qartë se sa janë kostot tuaja shtesë dhe ku ndahen tarifat, mund t’i ndihmojë klientët t’i kuptojnë ato. Të kesh një kamarier që t’u tregojë klientëve për rritjen e çmimit përpara se t’u japë atyre faturën, ose të përfshish një shënim të vogël në menu mund të bëjë shumë, thotë Weiner.
/inc
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.