Sipas një sondazhi të kohëve të fundit me më shumë se 2,500 të rritur në SHBA, njerëzit aktualisht kanë më shumë gjasa të kenë frikë nga metaverse sesa të emocionohen për të. Sondazhi, i cili u zhvillua nga 23-25 mars dhe u krye nga Axios dhe kompania e softuerëve të kërkimit të tregut Momentive, pyeti të anketuarit nëse ideja e metaverse i bën ata “më të emocionuar ose më të frikësuar për të ardhmen”.
Vetëm 7% e të anketuarve thanë se ideja e një metaverse – botët virtuale ku mund të ndërveproni me miqtë dhe kolegët, të luani lojëra dhe të shikoni ngjarje të drejtpërdrejta, të gjitha me një kufje VR – i bëri ata “më të emocionuar” për të ardhmen. Pothuajse një e treta e të anketuarve thanë se kjo i bëri ata “më të frikësuar”.
Pjesa më e madhe – 58% – u përgjigj “asnjëra”, duke treguar që shumica e amerikanëve ende e trajtojnë idenë e metaverse me indiferencë relative. Kjo përputhej ngushtë me një tjetër nga gjetjet e sondazhit: 60% e të anketuarve nuk ishin të njohur me idenë e metaverse, në radhë të parë.
Lexoni: Çfarë është Metaverse? Ja çfarë duhet të dini
Kjo mund të jetë befasi, duke marrë parasysh se sa shpesh përmendet metaverse nga kompanitë e teknologjisë këto ditë. Termi u bë si një fjalë kryesore në vitin 2021 pasi Mark Zuckerberg njoftoi riemërtimin e Facebook si Meta, duke shënuar synimet e tij për të përqëndruar gjigantin e mediave sociale miliarda dollarësh drejt fokusimit në metaverse.
Apatia metaverse e amerikanëve, ose frika, mund të jetë shqetësuese për kompanitë që tashmë investojnë miliarda dollarë në zhvillimin e botëve të tyre virtuale, nga Meta dhe Microsoft tek Disney dhe kompanitë e lojërave si Roblox dhe Epic Games. Kjo nuk është për të përmendur investitorët individualë që tashmë shpenzojnë miliona dollarë për të marrë pasuritë e paluajtshme virtuale në platformat metaverse si Decentraland dhe Sandbox.
Në të kundërt, rezultatet e sondazhit mund të nxisin skeptikët metaverse – si themeluesi i Evernote, Phil Libin, i cili tha në fillim të këtij viti se pjesa më e madhe e zhurmës aktuale metaverse është pak më shumë se një trend. Edhe disa drejtues të kompanive që reklamojnë planet e tyre metaverse kanë tingëlluar disi të hutuar, ose pa dyshim të paqartë, rreth asaj se çfarë është metaverse dhe si do të marrë formë në të ardhmen.
Zëvendës-Presidenti i Metaverse i Facebook, Vishal Shah, i tha CNBC në tetor se investimet e kompanisë në metaverse mund të mos shpërblehen deri në 15 vjet. Këto investime do të kërkojnë adoptim të gjerë të teknologjisë futuriste, duke përfshirë kufjet VR, shtoi ai.
/cnbc
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.