Kur “Pinkfong” i Koresë së Jugut publikoi “Baby Shark” në 2015, kënga dhe video u shndërruan në një hit global viral që magjepsi fëmijët dhe frymëzoi sfidën e kërcimit në internet. Prindërit që kërcyen së bashku me fëmijët e tyre do t’ju thonë se nuk është çudi që një këngë e synuar për fëmijët me një video të bukur të animuar ishte e para në histori që kaloi 10 miliardë shikime në YouTube. Ata e dinë tërheqjen magnetike që “Baby Shark” ushtron tek të vegjlit e tyre.
Është ajo joshja që Pinkfong shpreson të përfitojë edhe më shumë. Kompania po zhvillon tani një film të peshkaqenit të saj të famshëm me Nickelodeon Animation dhe po eksploron mënyra për të përdorur tokenat jo të këmbyeshëm pasi koleksioni i saj i parë NFT i “Baby Shark” u shit brenda 30 minutave në dhjetor. Gjithashtu po planifikon të fillojë komike dixhitale dhe të lançojë produkte për fansat më të vjetër që u rritën duke u fiksuar pas melodisë.
“Konkurrenca jonë qëndron si në përmbajtje ashtu edhe në teknologji,” tha Kim Min-seok, i cili bashkëthemeloi Pinkfong, në një intervistë video nga Seuli. “Ne jemi të interesuar për produktet dhe bizneset që krijojnë sinergji midis të dyjave.”
Kim, 40 vjeç, kishte dashur gjithmonë të bëhej një programuese. Pasi fitoi një konkurs të shkencës kompjuterike në shkollën e mesme, ai hyri në Universitetin prestigjioz Yonsei të Seulit, ku studioi për inxhinieri kimike. Më pas ai filloi të zhvillonte lojëra për gjigantin Nexon Co. dhe më vonë iu bashkua Samsung Publishing Co., biznesi familjar që themeloi gjyshi i tij. Atje, ai ndihmoi në krijimin e përmbajtjes në anglisht për fëmijët.
Në vitin 2010, Kim dhe dy partnerë krijuan Pinkfong, e njohur në atë kohë si SmartStudy Co., për të hyrë në tregun e aplikacioneve celulare që u shfaqën me iPhone. “Baby Shark” erdhi pasi kompania prodhoi një varg përmbajtjesh edukative për fëmijë, duke eksperimentuar me melodi që ngecin në kokat e njerëzve.
Pjesa tjetër është histori – kënga u bë virale, duke hyrë në listat e Billboard-it dhe turne koncertesh të drejtpërdrejta.
“Ishte më shumë për sigurimin e audiencave të reja dhe promovimin e vetvetes sesa të presim krijimin e të ardhurave,” tha Kim për suksesin në faqen e internetit të ndarjes së videove. “YouTube ka bërë rritjen e vet si platformë dhe ne kemi marrë shumë ndihmë.”
Madje, kënga e ka bërë Kim dhe familjen e tij të pasur. Pinkfong vlerësohet në rreth 1 trilion ëon (825 milionë dollarë) sipas raporteve të mediave lokale, dhe familja, aksionerët më të mëdhenj, vlen rreth 300 milionë dollarë, sipas Indeksit të Miliarderëve të Bloomberg.
Kim nuk komentoi më tej për vlerësimin e kompanisë.
Të ardhurat e Pinkfong u rritën me 4.8% në 51 miliardë ëon në nëntë muajt e parë të vitit të kaluar. Falë kanalit të tij në YouTube dhe 96 milionë abonentëve të tij, pothuajse 65% e shitjeve të tij erdhën nga jashtë Koresë së Jugut.
Kim tha se ai sapo ka filluar me Pinkfong, e cila po planifikon të dalë publike në një moment. Pavarësisht nëse ato janë thjesht ëndrra apo jo, ai ka ambicie të mëdha.
“Unë dua të bëj parqe tematike ku familjet mund të kënaqen së bashku,” tha Kim. “Disney është vërtet i mirë në të. Nëse zgjasim 10 ose 20 vjet, mund të kemi një mundësi më të madhe.”
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.