Elon Musk mund të jetë Thomas Edison i shekullit të 21-të.
Shpikjet e tij i kanë dhënë çmime të shumta si sipërmarrës dhe inovator dhe kthehen thuajse gjatë gjithë kohës në temë diskutimi, si midis drejtuesve të biznesit, ashtu edhe midis konsumatorëve.
Ndërsa disa nga kompanitë që ka themeluar Musk janë më të famshme se të tjerat, ai ka shpikur në mënyrë aktive gjëra që para se të ishte adoleshent. Përpjekjet e hershme në kompanitë e softuerëve dhe softuerët kanë evoluar që atëherë në produkte të konsumit dhe vizione të transportit masiv. Dhe megjithëse disa nga ato vizione mund të duken të pamundura në këndvështrim të parë, historia e sukseseve të Musk ka heshtur shumë dyshues. Vizioni i tij e ka ndihmuar atë të grumbullojë një vlerë neto rreth 13.5 miliardë dollarë.
Por, arritjet e Musk nuk janë thjesht kompanitë, për të cilat keni dëgjuar. Ja një vështrim në gamën e tij të gjerë të ideve, patentave, produkteve dhe kompanive revolucionare.
Makina elektrike e Tesla Motors
Këto ditë, është e pamundur të mos mendosh për Musk pa menduar menjëherë për Tesla, kompania e makinave elektrike, aksionet e së cilës janë rritur gati 700 për qind në 2.5 vitet e fundit në pak më pak se 213 dollarë për aksion.
Ka shumë kërkesa për makinat, veçanërisht Modelin 3 që do të dalë së shpejti, por kompania vazhdon të luftojë me prodhimin e makinave të mjaftueshme për të përmbushur kërkesën. Kjo është arsyeja pse ajo planifikon të shesë 500 milionë dollarë aksione për të financuar shpenzimet kapitale.
SpaceX, Falcon rocket
Kompania e hapësirës ajrore e Musk mund të jetë po aq e famshme sa makinat e tij. E themeluar në vitin 2002 për të ndihmuar në uljen e kostos së transportit në hapësirë dhe për të mundësuar kolonizimin e Marsit, raketat Falcon 1 dhe Falcon 9 të SpaceX janë projektuar të jenë të ripërdorshme. Kompania ka realizuar gjashtë misione fluturimi të furnizimit me mallra në Stacionin Ndërkombëtar të Hapësirës dhe i është dhënë një kontratë nga NASA për të zhvilluar një anije kozmike për të marrë anëtarët e ekuipazhit në dhe nga ISS.
Kompania (e cila është në pronësi private) pësoi një pengesë në fillim të këtij viti kur një nga raketat e saj Falcon 9 shpërtheu pas ngritjes. Që atëherë ajo ka pezulluar fluturimet, duke marrë kohë për të ridizajnuar shiritin metalik prej dy këmbësh që dështoi dhe, sipas Musk, shkaktoi shpërthimin.
Pagesat elektronike të X.com (PayPal).
Në vitin 1999, Musk bashkëthemeloi një kompani të quajtur X.com, e cila u fokusua në shërbimet financiare dhe pagesat me email. Një vit më vonë, X.com u bashkua me Confinity dhe miratoi emrin PayPal. Dy teknologjitë krijuan një central elektrik që udhëhoqi pagesat në internet, të cilat përfundimisht u blenë nga eBay në 2002 për 1.5 miliardë dollarë. Musk fitoi 165 milionë dollarë nga kjo marrëveshje.
Hyperloop
Ideja e fundit e Musk mund të jetë dhe më ambiciozja deri më tani. Ky sistem transporti, i prezantuar në vitin 2013 dhe ende në fazat e formulimit, synon të lejojë udhëtarët të udhëtojnë midis Los Anxhelosit dhe San Franciskos në 35 minuta ose më pak, më shpejt se një fluturim komercial.
Sistemi hekurudhor do të funksiononte në një tub me presion jashtëzakonisht të ulët ajri, i cili teorikisht do të reduktonte zvarritjen dhe do të mundësonte shpejtësi më të larta deri në 800 milje në orë me konsum më të ulët të energjisë. Megjithatë, ky vizion është ende shumë larg realitetit. Sipërmarrja e parë e kompanisë është planifikuar të fillojë ndërtimin vitin e ardhshëm, me një qark 5 milje rreth Quay Valley, Kaliforni.
Lexo edhe: Elon Musk jep këshillat si të investoni gjatë periudhave të inflacionit të lartë
Zip2, udhëzuesi online i qytetit
Kompania e parë e softuerit në ueb të Musk, e themeluar me vëllain e tij, duke përdorur paratë e huazuara nga babai i tyre, kishte për qëllim të ndihmonte industrinë e gazetave dhe të bashkonte ‘udhëzuesit e qytetit’ për përdoruesit online. Pas shqyrtimit dhe përfundimisht refuzimit të një bashkimi me CitySearch (IACI), Zip2 u ble nga Compaq për 307 milionë dollarë në 1999. Musk mori 22 milionë dollarë nga shitja.
Sistemet e energjisë diellore, SolarCity
Bashkëthemeluar në vitin 2006 nga Musk dhe kushërinjtë e tij, SolarCity që atëherë është rritur për t’u bërë ofruesi i dytë më i madh i sistemeve të energjisë diellore, me të ardhura prej 102.8 milionë dollarë në tremujorin e fundit. Ndërsa është i përqendruar në Kaliforni, ai gjithashtu ofron instalime në zona të zgjedhura të 14 shteteve të tjera.
Është në procesin e krijimit të sistemeve të ruajtjes që lejojnë njerëzit të përdorin energjinë e prodhuar nga panelet diellore gjatë natës. Kompania po punon gjithashtu me Tesla për të ofruar stacione karikimi falas me energji diellore për pronarët e automjeteve që udhëtojnë Route 101 nga San Francisko në Los Anxhelos.
Jet-i Elektrik
Musk nuk ka filluar zyrtarisht të punojë në këtë projekt, por vitin e kaluar në Simpoziumin e Aeronautikës dhe Astronautikës të MIT Centennial, ai tha se po “eksperimentonte” me konceptin. Musk gjithashtu ka menduar për mundësinë për të patur një “avion supersonik elektrik vertikal për ngritje dhe ulje. Nuk do të kërkonte një pistë të gjatë, kështu që aeroportet mund të jenë më të vegjël.
Thirrjet telefonike të bazuara në ueb
Në vitin 1997, Musk kishte një ide për lejimin e kompjuterëve për të bërë thirrje nga linja tokësore (diçka për të cilën ai siguroi një patentë në vitin 2001). Megjithatë, ideja ishte pak më pak e ndërlikuar sesa ajo që përdorim sot me Skype. Përdoruesit mund të klikonin në informacionin e kontaktit të një kompanie në internet dhe më pas telefonatat do të drejtoheshin në atë kompani nëpërmjet një qendre thirrjesh.
Kërkime specifike për vendndodhjen
Në ditët e para të internetit, gjetja e një biznesi që ishte afër jush nuk ishte prioriteti që është sot. Megjithatë, Musk, në vitin 1998, mendoi se mund të ishte e rëndësishme një ditë. Ideja e tij ishte të krijonte një sistem që fillimisht kërkonte rezultate në zonën gjeografike më të afërt me ju, më pas duke e zgjeruar automatikisht atë zonë (që do të thotë që përdoruesi nuk do të duhej të rafinonte kërkimin) derisa të kishte rezultate të mjaftueshme.
Videoloja Blastar
Para se të popullarizonte makinat elektrike dhe të fillonte të planifikonte kolonizimin e Marsit, Musk ishte një fëmijë që i pëlqente video lojërat dhe në moshën 12-vjeçare, ai krijoi të tijën. Kjo është mjaft mbresëlënëse, por Musk duke qenë Musk, ia shiti lojën një reviste për rreth 500 dollarë.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.