Si ndodhi suksesi për Stuart Landesberg, bashkë-themelues dhe CEO i Grove Collaborative - Business Magazine Albania

Si ndodhi suksesi për Stuart Landesberg, bashkë-themelues dhe CEO i Grove Collaborative

suksesi

Stuart Landesberg beson se sipërmarrësit mund të ndryshojnë botën. Si bashkëthemelues dhe CEO i Grove Collaborative (Grove), Landesberg ka një pasion të thellë për qëndrueshmërinë dhe një pikëpamje të fortë se bizneset mund të nxisin ndryshimin. Kjo është arsyeja pse ai filloi Grove, një kompani e qëndrueshme e produkteve të konsumit e nxitur nga një mision për të transformuar industrinë në një forcë për të mirën njerëzore dhe mjedisore me një angazhim për të qenë 100% pa plastikë deri në vitin 2025.

I rritur në një familje që drejtonte një biznes të vogël, Landesberg u njoh me sipërmarrjen në një moshë të re. Pasi mori një punë si analist në Lehman Brothers në fillim të karrierës së tij, e ndjekur nga një qëndrim në një firmë private të kapitalit, ai u largua përfundimisht për të filluar biznesin e tij. Qëllimi i tij ishte të bënte bashkë pasionin e tij për qëndrueshmërinë me një biznes që mund të ndihmonte në zgjidhjen e një prej problemeve më të mëdha me të cilat përballet bota sot – kriza plastike në rritje.

Në një bisedë me Landesberg, ai foli për forcën lëvizëse pas Grove, se si kompania përpiqet të normalizojë praktikat e qëndrueshme dhe synon t’i bëjë produktet e konsumit të qëndrueshëm më të aksesueshëm. Si shembull, Grove lançoi linjën e kujdesit personal pa plastikë, Peach not Plastic, e cila ofron shampo dhe balsam në format kallupi dhe shampo për trupin që rimbushet, dhe Grove Co., marka e saj e pastrimit të shtëpisë me zero mbetje plastike.

Ai foli gjithashtu për disa nga pengesat që hasi kur fillimisht ngriti Grove.

“Pesë vitet e para ishin më të vështirat që kam kaluar ndonjëherë, si personalisht ashtu edhe profesionalisht”, tha ai, duke kujtuar se gjatë viteve të para të Grove, ideja e një marke të qëndrueshme pastrimi dhe kujdesi personal DTC ishte e vështirë për investitorët.

Pas marrjes së 176 “jo-ve”, u desh vetëm një gjysmë “po” nga një investitor për të vendosur Grove Collaborative në një trajektore të re. Pas nisjes, kompania filloi të zgjerojë biznesin e saj. Landesberg mësoi gjithashtu se sa problematik ishte paketimi plastik dhe varësia e madhe e industrisë së CPG nga plastika.

Lexoni: 240 minutat të cilat i ndajnë të pasurit nga të tjerët! Ja si të menaxhoni kohën drejt suksesit

Kjo përfundimisht çoi në angazhimin e Grove për të qenë 100% pa plastikë deri në vitin 2025. Grove kaloi nga shitja e një koleksioni të kuruar të produkteve nga markat e palëve të treta në zhvillimin e etiketave të veta private. Me misionin e kompanisë për të ofruar produkte të qëndrueshme të konsumit, Landesberg theksoi se sa kritik është inovacioni i produktit.

“Në vitin 2016, ne me të vërtetë filluam të fokusoheshim në mënyrën se si mund të krijonim një markë që jepte tepër në aspektin e efikasitetit, çmimit dhe përvojës, pa sakrifikuar komponentin e qëndrueshmërisë,” tha ai. “Tani, marka jonë Grove Co. është e disponueshme në faqen tonë të DTC dhe në dyqanet Target në mbarë vendin, duke i bërë produktet e qëndrueshme të kujdesit në shtëpi më të aksesueshme se kurrë më parë.”

Grove së shpejti do të arrijë një tjetër moment historik të madh, duke u bërë publike, pasi hyri në një marrëveshje SPAC me Virgin Group Acquisition Corp. II të mbështetur nga Richard Branson në dhjetor. Transaksioni, me vlerë 1.5 miliardë dollarë, pritet të mbyllet në fund të tremujorit të parë ose në fillim të tremujorit të dytë 2022 dhe do të shënojë debutimin e Grove në Bursën e New York, duke rritur mundësitë dhe burimet në dispozicion të kompanisë, ndërsa punon drejt rritjes së ardhshme.

Grove ka bërë përparim drejt arritjes së qëllimit 100% pa plastikë me iniciativën Beyond Plastic, një plan gjithëpërfshirës për të ndihmuar kompaninë të arrijë qëllimin e saj dhe për të punuar drejt një planeti më të shëndetshëm.

“Na takon ne të krijojmë ndryshimin që nevojitet”, tha Landesberg. “Dhe kur filloni ndonjë biznes, nëse keni një mision, do të jeni gjithmonë në anën e duhur të historisë.”

/entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0