Rivali i Uber në Europë e rriti vlerën me 50% në pesë muaj. Synon zgjerimin edhe te industria ushqimore - Business Magazine Albania

Rivali i Uber në Europë e rriti vlerën me 50% në pesë muaj. Synon zgjerimin edhe te industria ushqimore

Konkurrenca po bëhet më e ashpër për Uber në Evropë. Startup-i me bazë në Estoni, Bolt tha të martën se ka mbledhur 628 milionë euro në një raund të ri financimi. Investimi e vlerëson kompaninë tetëvjeçare në 7.4 miliardë euro – ose rreth 8.4 miliardë dollarë – nga gati 4.8 miliardë dollarë vetëm pesë muaj më parë.

“Qytetet, gjithnjë e më shumë se duan të kalojnë nga “pronësia e makinave private” në opsionet e udhëtimit dhe “lëvizshmërisë së përbashkët”, si skuterët elektrikë dhe ndarja e makinave, tha për CNBC bashkëthemeluesi i Bolt, Markus Villig, në një intervistë.

E themeluar në vitin 2013, Bolt është bërë një konkurrent i ashpër i Uber-it, duke sfiduar gjigantin amerikan të udhëtimit në tregjet kryesore si Londra dhe Parisi. Që atëherë është zgjeruar në disa linja të tjera biznesi, duke përfshirë shpërndarjen e ushqimit dhe skuterëve elektrikë.

Lexo edhe: Themeluesi i Bolt, 25 vjeçari me pasuri 4.3 miliardë USD

Villig tha se investitorët kanë filluar të shohin vlerën e “super aplikacionit”, një koncept që përfshin shërbime të shumta të kombinuara në një platformë. Trendi është veçanërisht i popullarizuar në disa pjesë të Azisë, por ka qenë më i ngadalshëm në rritje në Evropë dhe Amerikën e Veriut. Bolt thotë se tani ka 100 milionë klientë në 45 vende në Evropë dhe Afrikë.

E ardhmja u përket porosive ushqimore

Villig i sheh ushqimet sipas kërkesës si një fushë kyçe të fokusit për kompaninë në vitet e ardhshme. Sektori është bërë shumë i mbushur me njerëz, me një fluks biznesesh fillestare nga Getiri te Gorillat që synojnë të joshin konsumatorët larg dyqaneve dhe supermarketeve, me premtimin se produktet e tyre do të dorëzohen në një kohë shumë të shpejtë.

CEO i Bolt tha se kompania ka të ngjarë të shpenzojë “qindra miliona” për ndërtimin e biznesit të saj ushqimor gjatë viteve. Ai vuri në pikëpyetje qëndrueshmërinë e firmave të ofrimit të shpejtë të ushqimeve, duke vënë në dukje se industria operon me marzhe të pakta fitimi.

CNBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0