Sa para fitojnë TikTokers?! - Business Magazine Albania

Sa para fitojnë TikTokers?!

TikTokers

TikTok prezantoi një brez të ri yjesh digjitalë. Por për shumë krijues, mund të jetë e vështirë të fitosh para vetëm nga TikTok.

Ndryshe nga YouTube ose Facebook, të cilët ndajnë një përqindje të të ardhurave nga reklamat me përdoruesit e kualifikuar, TikTok nuk i ndan dollarët e reklamave me influencuesit. Në vend të kësaj, ai ka disa mjete të integruara për fitimin e parave, si “dhuratat” virtuale, si dhe një Fond krijues për të paguar përdoruesit me të paktën 10,000 ndjekës dhe 100,000 shikime në një periudhë 30-ditore për videot e tyre.

Ndërsa pagesat e Fondit të Krijuesit nuk llogariten në bazë të shikimeve, pagesat efektive për videot kanë arritur në disa qindarka për çdo një mijë video të luajtura, thanë disa TikTokers për Insider.

Ndikuesi i financave personale Preston Seo, i cili tani ka 2.1 milionë ndjekës të TikTok, fitoi gjithsej rreth 1,664 dollarë nga Fondi i Krijuesit midis janarit 2021 dhe majit të 2021, sipas dokumentacionit që ai ndau me Insider. Llogaria e tij TikTok fiton mesatarisht nga 9 deri në 38 dollarë në ditë.

Lexoni: Si të fitoni para në TikTok? Udhëzues i shpejtë për ta arritur këtë

Fondi i Krijuesit nuk është i vetmi mjet për fitimin e parave brenda aplikacionit për krijuesit e TikTok.

Disa TikToker gjithashtu fitojnë para duke marrë “dhurata” virtuale gjatë livestreams, të cilat mund të konvertohen në para. Krijuesja e përmbajtjes së ASMR, Lucy Davis i tha Insider se ajo fiton 20 – 300 dollarë sa herë që del live, për shembull.

Shumë influencues punojnë në marrëveshje me marka dhe promovime këngësh për të fituar para nga TikTok. Seo tha se ai paguhet rreth 600 dollarë për postim të sponsorizuar në TikTok.

Symphony Clarke, një krijuese e TikTok me bazë në Atlanta, tha për Insider se ajo tarifon 350 – 600 dollarë për një postim të sponsorizuar.

Dhe një nga mënyrat më të njohura për të fituar para si TikToker është duke promovuar këngë në video. Marketerët e muzikës dhe kompanitë diskografike paguajnë rregullisht përdoruesit e TikTok për të postuar në aplikacion në një përpjekje për të bërë një këngë të re virale.

Treshja e krijuesve të TikTok, Nicole, Natalie dhe Nika Taylor, të cilët kanë mbi 10 milionë ndjekës në aplikacion, thanë për Insider se kërkojnë 750 dollarë për të promovuar një këngë në një video të vetme, 1,400 dollarë për dy video dhe 2,000 dollarë për tre video.

Për mikro-influencuesit me më pak ndjekës, tarifat janë më të ndryshueshme, por mund të bien diku nga 20 në 150 dollarë, tha Austin Georgas, një menaxher i lartë i fokusuar në marketingun muzikor në kompaninë mediatike Gen-Z, Flighthouse.

/businessinsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0