Mrekullitë nga panairi i elektronikës/ Makina që ndërrojnë ngjyrën dhe televizorë pa telekomandë - Business Magazine Albania

Mrekullitë nga panairi i elektronikës/ Makina që ndërrojnë ngjyrën dhe televizorë pa telekomandë

Një nga ngjarjet më të mëdha vjetore të kalendarit të teknologjisë, CES, është zhvilluar në Las Vegas këtë javë. Pandemia dhe frika për përhapjen e variantit Omicron bënë që numri i të pranishmëve ishte në rënie dhe disa nga firmat më të mëdha, duke përfshirë Meta, Google dhe Amazon, u tërhoqën.

Por kishte ende shumë teknologji të çuditshme dhe të mrekullueshme në shfaqje.

Ja një vështrim në disa nga tendencat dhe ofertat më të çuditshme nga kati i shfaqjeve.

Ku është telekomanda?

Televizorët kanë qenë gjithmonë një tërheqje e madhe në CES – me theksin tekv më i madhi, pasi çdo vit duket se fitojnë më shumë inçd.

Por këtë vit ishte një aksesor shumë më i vogël – telekomanda e televizorit – që po tërhiqte vëmendjen.

Në vitin 2021, Samsung shtoi një panel diellor në pjesën e pasme të telekomandës, në mënyrë që të mund të karikonte nga dielli ndërsa ishte ulur në krahun e një karrige.

Këtë vit, ajo ka dalë me një mënyrë të re për të zhdukur tregun e baterive AAA.

Versioni i tij i ri ka një antenë të vogël që mund të mbledhë sinjalet e frekuencave radio të emetuara nga modemet qi-fi nga një distancë deri në 40m, duke e lejuar atë të karikojë edhe kur dielli nuk shkëlqen.

Samsung tha se pajisja do të përfshihet me televizorë të rinj dhe pajisje të tjera shtëpiake, megjithëse nuk u dhanë shumë detaje për specifikimet teknike.

Lexo edhe: Google, Amazon, Intel: Ja cila është lista e gjigantëve të teknologjisë që nuk do të marrin pjesë në ekspozitën tregtare CES

Makinë kameleoni

Nëse jeni mërzitur ndonjëherë me ngjyrën e makinës suaj, atëherë mund t’ju pëlqejë ideja e BMË – ta ndryshoni atë sipas dëshirës.

Ai tregoi se si pjesa e jashtme e një makine mund të bëhet në mënyrë efektive eLetër, e cila, kur ngarkohet me një rrymë të vogël elektrike, ndryshon ngjyrën ose krijon një model.

Teknologjia e saj “iX Floë” është e ngjashme me atë që fuqizon lexuesit e librave elektronikë dhe mbulon makinën në miliona mikrokapsula të vogla.

Projekti është vetëm koncept në këtë fazë, por synohet të jetë më shumë se kozmetik – ndryshimi në një ngjyrë të hapur në mot të nxehtë ose një ngjyrë të errët në mot më të ftohtë do të zvogëlojë sasinë e ftohjes dhe ngrohjes që kërkohet brenda automjetit, – tha firma.

Por disa kritikë vunë në dukje se sistemi dukej të ishte i ndjeshëm ndaj temperaturës, ndërsa të tjerë vunë në dyshim zgjedhjen e ngjyrave – aktualisht e disponueshme vetëm në të bardhë, të zezë dhe gri.

Lexo edhe: Samsung Electronics zbulon vizionin “Së bashku për të nesërmen” në CES 2022

Robotët me pamje nga robotët

Konferencat e kaluara të CES kanë parë një paradë robotësh me pamje njerëzore, duke filluar nga jashtëzakonisht të lezetshëm deri tek ata jashtëzakonisht rrëqethës, dhe ndërsa disa prej tyre ishin ende në shfaqje, duket se viti 2022 mund të sjellë një epokë të robotëve më praktik.

Servi nga Bear Robotics dukej veçanërisht tërheqës teksa qarkullonte rreth një kabine me burgers dhe sushi në tabaka, duke u ofruar të zinte vendin e kamarierëve njerëzorë.

Një robot tërheqës ishte gjithashtu shija e javës me Labrador Systems, e cila tregoi robotin e saj Retriever.

Shefi ekzekutiv Mike Dooley tha se do të ishte shumë i dobishëm për njerëzit “kur dhimbja ose problemet e tjera shëndetësore” nënkuptonin se ata nuk mund të jenë aq të lëvizshëm sa do të dëshironin.

Roboti me rrota udhëzon veten përmes një shtëpie duke përdorur sensorë. Përdoruesit komunikojnë me të nëpërmjet kontrollit zanor ose një aplikacioni.

Mund të mbajë rreth 11 kg dhe ka dy rafte që mund të lëvizin lart e poshtë për të arritur lartësi të ndryshme.

Roboti aktualisht është duke u testuar, me qëllim që të hyjë në prodhim në vitin 2023.

Dhëmbët më të bardhë

Industria e bukurisë ka kërkuar prej kohësh teknologjinë për të përmirësuar ofertat e saj dhe CES është bërë shtëpia e shumë gjërave të fundit në industrinë kozmetike.

Këtë vit, Sound Mirror nga Icon.AI fitoi një çmim inovacioni. Duket si një pasqyrë konvencionale, por fsheh një altoparlant inteligjent të aktivizuar me zë që mund të luajë muzikë, të lejon të kontrollosh motin, të vendosësh alarme ose të kontrollosh pajisje të tjera inteligjente.

Ndërkohë L’Oreal zbuloi një pajisje për ngjyrosjen e flokëve në shtëpi, ndërsa Ninu prezantoi një parfum inteligjent që mund të krijojë një aromë të personalizuar kur lidhet me një aplikacion smartphone.

Dhe Y-Brush, një furçë dhëmbësh elektrike e pazakontë në formë nofulle e cila pretendon të lajë dhëmbët në vetëm 10 sekonda dhe debutoi në CES në 2017, u kthye këtë vit me një dizajn të përmirësuar. Kjo përfshin një dorezë më të lehtë për t’u mbajtur dhe më shumë mënyra, të tilla si zbardhja e dhëmbëve dhe kujdesi i mishrave të dhëmbëve.

Lexo edhe: 3 tendenca teknologjike në CES 2022 që do të ndikojnë në të ardhmen e biznesit

CES virtuale

Me koronavirusin që ende përbën një kërcënim për ngjarjet e jetës reale, disa firma zgjodhën të shkonin tërësisht virtuale, ndërsa të tjera synonin të kombinonin praninë e tyre fizike me idenë e shumëpërfolur të metaverses – një botë dixhitale që disa besojnë se do të punojmë, mësojmë dhe do ta mësojmë luaj në të ardhmen.

Samsung ofroi një “kabinë metaverse” e cila i lejonte përdoruesit të përjetonin disa nga produktet e saj ndërsa dekoronin shtëpinë e tyre.

Procter dhe Gamble zgjodhën gjithashtu një përvojë “metaverse”. Në partneritet me Kopshtin Botanik Mbretëror të Londrës, përdoruesit mund të enden në terrenet virtuale dhe të mësojnë rreth përbërësve dhe iniciativave të qëndrueshmërisë së kompanisë – plus bisedojnë me përfaqësues nga marka të tilla si Gillette dhe Oral-B (vetëm sigurohuni që avatari juaj të ketë dhëmbë të bardhë të përsosur).

Dhe SK Group me bazë në Korenë e Jugut u ofroi vizitorëve një prezantim video 360 gradë, duke bashkuar atë fizike dhe dixhitale në pavijonin e tij Green Forest, i cili shfaqi planet e tij për reduktimin global të karbonit.

BBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0