Biznesi me mjedra. Sipërmarrësja që u sfidua edhe nga punëtorët, sot kërkon ta eksportojë produktin - Business Magazine Albania

Biznesi me mjedra. Sipërmarrësja që u sfidua edhe nga punëtorët, sot kërkon ta eksportojë produktin

Sentiljana Marku është një finaliste në konkursin IDEA, biznesi i së cilës fokusohet te prodhimet e mrekullueshme të tokës shqiptare. Sentiljana është  me profesion infermiere dhe e ushtron atë në zonën e Vaut të Dejës. Ajo është prodhuese e frutit të mjedrës dhe nënprodukteve të saj, frut me të cilin u njoh rastësisht. Pasi u informua mbi efektet tepër kurative të mjedrës, ajo nisi ta kërkonte atë në tregun shqiptar, por pa që kishte një ofertë të pakët dhe çmime tepër të larta.

Kështu, asaj i lindi fillimisht ideja që ta kultivonte vetë këtë frut, në tokën në pronësi të familjes së saj. Fillimisht, duke mbjellë 3 rrënjë mjedër, të cilat shkuan kryesisht për konsum familjar, ajo u has me rritjen e kërkesës nga klientë lokalë, për këtë frut të munguar në vend. Sentiljana pa këtu një mundësi për zgjerimin në një fermë të mirëfilltë për prodhimin dhe konservimin e këtij fruti.

E pyetur nga Business Magazine sipërmarrësja na tregon vështirësitë dhe histori mjaft interesante gjatë fillimit të biznesit të saj:

“Edhe pse  shtytjen e parë ma dha organizata COSPE, me bazë materiale dhe me trajnime nga ekspertë agronome te Malit te Zi, unë sigurisht qe kam hasur në vështirësi. Fillimisht të bindja familjen që ta përdorja tokën për Mjedra, sepse të merrja me qira nuk kisha mundësi financiare. Pastaj edhe me punimet, sepse ishte e vështirë që punëtori të vinte me makineri për aq metër toke, kështu që më është dashur të paguaj dyfish.  Edhe gjate sezonit të punimit duan kujdes shumë të madh për të mos dëmtuar rrënjët, kështu që është dashur punë dhe ditë pafund për ta realizuar.

Dua të tregoj edhe një histori interesante. Punëtoret që merrja të më ndihmonin e kishin te vështirë te vinin, se u vinte keq të më merrnin leket,se thonin ti po harxhon ,po s’do ketë rezultat . Me pak fjale kam qene në një situate,ku duhet te punoja fort me fermën ne njërën anë dhe vullnetin në anën tjetër, që do t’ja dal, derisa arrita në prodhim

Sentiljana tashmë kërkon ta zgjerojë biznesin dhe shprehet se synon tregjet nordike:

Unë jam në hapat e parë të biznesit dhe aktualisht ferma ime është 1 dylym tokë (1000 metra). Sasia e prodhimit në vitin e parë ishte e kënaqshme  dhe duke pare këtë rezultat lindi dëshira qe në të ardhmen ta shtoj plantacionin, duke qenë se është frut i kërkuar shume në shtetet nordike.  Me rritjen e fermës, do rritet prodhimi dhe në këtë mënyrë përveç se të furnizoj tregun vendas, pse jo te mos eksportoj.

Sipas sipërmarrëses tregu në Shqipëri paraqet edhe problemet e veta, pasi produktet e importit preferohen më shumë nga bizneset e vendit, për shkak edhe të çmimeve më të ulëta, por që shprehet se ajo ka klientët e saj besnikë që ia vlerësojnë në maksimum produktin.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0