Shitjet online gjatë të “Premtes së Zezë” ranë pak këtë vit, duke shënuar herën e parë që shpenzimet kanë qenë më të ulëta se një vit më parë, siç vihet re në një raport për blerjet e festave nga Adobe Analytics. Blerësit në internet thuhet se shpenzuan gjithsej 8.9 miliardë dollarë këtë vit, duke rënë pak më pak se 9 miliardë dollarë që u shpenzuan në 2020.
Adobe sugjeron se tendenca rënëse mund të jetë shkaktuar nga një rritje në shpenzimet e hershme, pasi disa dyqane filluan shitjet dhe promovimet që në tetor. Dhe kur konsumatorët bënë blerje në internet gjatë të Premtes së Zezë, Adobe zbuloi se 44.4 përqind e këtyre shitjeve ishin bërë nga një smartphone, një rritje prej 10.6 përqind nga viti i kaluar.
“Për herë të parë në hsitori, e Premtja e Zezë pa një përmbysje të trendit të rritjes së viteve të kaluara,” tha Vivek Pandya, analisti kryesor në Adobe Digital Insights. “Blerësit po tregohen strategjikë në blerjen e dhuratave, duke blerë shumë më herët gjatë sezonit dhe duke qenë fleksibël kur blejnë për t’u siguruar që marrin ofertat më të mira.”
Lexo edhe: Black Friday, Ja 5 propozime me interes për ju nga Aladini
Ndërsa shitjet e hershme mund të kenë qenë faktori kryesor pas rënies, çështjet e zinxhirit të furnizimit global mund të kenë qenë një kontribues tjetër. Sipas raportit të Adobe, mesazhet se “stoku ka mbaruar” janë rritur me 124% që nga janari 2020, duke e bërë më të vështirë për blerësit të marrin produktet që dëshirojnë. Raporti vë në dukje se pajisjet shtëpiake dhe ato elektronike janë prekur më së shumti nga kjo, dhe mungesa e vazhdueshme e çipave ndoshta ka të bëjë me të.
Ndër produktet më të njohura të teknologjisë në të Premten e Zezë ishin Nintendo Sëitch dhe Meta (dikur Oculus) Quest 2, ndërsa Just Dance 2022, Spider-Man: Miles Morales, AirPods, iPad 10.2 inç ishin të gjitha nga më të shiturat ditën e ardhshme, të shtunën. Deri më tani, blerësit kanë shpenzuar mbi 3 miliardë dollarë për 19 ditë gjatë gjithë këtij sezoni festash. Vitin e kaluar rreth kësaj kohe, Adobe numëroi vetëm pesë ditë ku shpenzimet i kaluan 3 miliardë dollarët.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.