Gjysma e konsumatorëve përdorin të paktën dy shërbime abonimi video sipas kërkesës (SVOD) - Business Magazine Albania

Gjysma e konsumatorëve përdorin të paktën dy shërbime abonimi video sipas kërkesës (SVOD)

Abonimi video sipas kërkesës (SVOD) vazhdon të tërheqë audienca të reja ndërsa konsumatorët përfitojnë nga shërbimet e shumta në dispozicion, sipas të dhënave nga analistët e tregut Ampere.  Përqindja e familjeve në Shtetet e Bashkuara dhe Evropën Perëndimore që përdorin të paktën dy shërbime SVOD është rritur nga një e treta (34.8%) në tremujorin e tretë të vitit 2018 në pothuajse gjysmën (47.3%) vetëm dy vite më vonë.

Ampere gjithashtu sugjeron që ‘kompleksi’ do të jetë një trend kryesor i TV këtë vit – me një theks në angazhimin më të thellë të abonuesve dhe bashkimin e disa shërbimeve në paketa të vetme. Grumbullimi i përmbajtjes është provuar tashmë, me BritBox që kombinon përmbajtjen e BBC, ITV, Channel 4 dhe Channel 5. Rezultatet deri më tani kanë qenë inkurajuese.

Sidoqoftë, tregu mund të ketë arritur një farë niveli ngopje vitin e kaluar. Një e katërta e familjeve thanë se nuk ishin abonuar në ndonjë shërbim SVOD në tremujorin e tretë të vitit 2020, hera e parë që kjo përqindje nuk ka pësuar rënie nga tremujori paraardhës.  Kjo do të thotë që shërbimet mund ta kenë të vështirë të tërheqin audienca që nuk shikojnë aktualisht ndonjë përmbajtje video me anë të shërbimit të abonimit. Në vend të kësaj, ata do të duhet të konkurrojnë me shërbime të tjera nga i  njëjti grup i përdoruesve të SVOD të cilët tani janë të vetëdijshëm për kostot.

Shërbimi Abonimi video sipas kërkesës por që shfaq reklama dhe i cili është më i lirë, (AVOD), mund të ofrojë një qasje të vlefshme për tërheqjen e audiencave të reja. Peacock i NBC ofron Shërbimi Abonimi video sipas kërkesës por që shfaq reklama dhe shërbimin që nuk shfaq reklama dhe ishte shërbimi i ri më popullor në SH.B.A. gjatë tremujorit të tretë të vitit 2020. Njohja e përvojave të ndryshme të ‘shikimit papushim” do të jetë gjithashtu jetike për fitimin e përdoruesve të rinj.

Ky ndryshim në zakonet e të shikuarit  paraqet sfida të reja për markat dhe transmetuesit tradicionalë të TV, pasi minon më tej forcën e reklamave lineare në TV. Markat duhet të kuptojnë gjendje të ndryshme shikimi përtej lineare, AVOD dhe SVOD për të patur sukses, ndërsa një qasje e integrimit të markës për shërbimet SVOD pa reklama mund të jetë e dobishme.

WARC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0