8 citate frymëzuese nga CEO-të për një mentalitet të ndërgjegjshëm dhe motivues - Business Magazine Albania

8 citate frymëzuese nga CEO-të për një mentalitet të ndërgjegjshëm dhe motivues

Citate

Citimet janë të njohura për një arsye, ndonjëherë një pjesë e shkurtër e mençurisë është pikërisht ajo që nevojitet për t’ju frymëzuar, për t’ju mbajtur të sinqertë apo për t’ju mbështetur në vlerat tuaja. Ato që priren të qëndrojnë me ju mund të jenë ide të mëdha të përfshira në copa të vogla teksti ose këshilla të thjeshta që ju ndihmojnë të mbani mend diçka të rëndësishme.

Këtu janë tetë nga citimet më frymëzuese për CEO, të dobishme për t’u mbajtur mend:

1. “Nëse nuk ke asistent, je një!” – Cameron Herold, autor dhe trajner

 Ky citat përfaqëson një nga mësimet më të rëndësishme që duhet të mësojë një sipërmarrës, koha juaj është burimi juaj më i vlefshëm, ndaj shpenzojeni atë në detyrat që janë më të rëndësishme. Kjo do të thotë të delegoni çdo gjë që nuk kërkon nivelin tuaj të ekspertizës. A do t’i paguanit dikujt rrogën tuaj për të bërë punën e një asistenti? Nëse nuk keni një të tillë, tashmë po e bëni këtë!

2. “Është në rregull të pranosh atë që nuk e di. Është në rregull të kërkosh ndihmë. Dhe është më shumë se në rregull të dëgjosh njerëzit që drejton – në fakt, është thelbësore.” – Mary Barra, CEO e General Motors

Udhëheqja e fortë kërkon njëfarë niveli të ndjeshmërisë. Të pranoni kur nuk dini diçka, të kërkoni ndihmë dhe të dëgjoni punonjësit tuaj janë tregues të një lideri efektiv. Lideri që përpiqet t’i bëjë të gjitha vetë, nuk do të arrijë kurrë aq sa lideri që vlerëson ekspertizën e të tjerëve.

3. “I gjithë produktiviteti, fuqia dhe njohuria jonë vjen nga të qenit pjesë e një komuniteti, jo veçmas prej tij. Qëllimi, mendoj, është të kuptojmë se si të bëhemi më të varur, jo më pak.” — Seth Godin, autor dhe folës

Një nga mësimet më të rëndësishme të lidershipit për të mësuar është se pasuria juaj më e madhe e biznesit është ekipi juaj. Çdo person sjell një perspektivë dhe aftësi unike, dhe risitë më të mira ndodhin në bashkëpunim. Komuniteti juaj shtrihet përtej vetëm ekipit tuaj, miqtë, mentorët dhe anëtarët e familjes ofrojnë të gjithë marrëdhënie të vlefshme. Mos i lini pas dore.

4. “Asnjë trashëgimi nuk është aq e pasur sa ndershmëria”. – William Shakespeare

Nëse ka ndonjë që ka arritur të krijojë një trashëgimi të jashtëzakonshme, ai ishte Shekspiri. Më shumë se çfarë arrini, njerëzit do të kujtojnë mënyrën se si jeni sjellë. Dhe trashëgimia juaj nuk fillon vetëm pasi të vdisni,  është tashmë në veprim, në mënyrën se si njerëzit shoqërohen me ju. Një trashëgimi dhe reputacion si një person i ndershëm ju çon larg.

5. “Ju nuk mund të përdorni kreativitetin. Sa më shumë të përdorni, aq më shumë keni.” – Maya Angelou

Si CEO i biznesit tuaj, krijimtaria juaj është një nga aftësitë tuaja më të vlefshme, kështu që ia vlen të kushtoni kohë për ta praktikuar atë. Inkurajoni shumë të gjithë që të bëjnë kohë të qëllimshme për kreativitet, sepse sa më shpesh ta bëni atë, aq më lehtë do t’ju vijnë idetë.

6. “Pesimist është ai që ua vë në vështirësi mundësitë e tij dhe optimist është ai që krijon mundësi nga vështirësitë e tij.” -Harry S. Truman

Mos lejoni që mendimet tuaja t’ju pengojnë. Është e lehtë të përvetësosh një qëndrim pesimist nën maskën e “realizmit”, por realiteti është se janë optimistët ata që priren të marrin rezultatet më të mira. Pse? Për shkak se ata nuk dekurajohen lehtë, kështu që ata kanë më shumë gjasa të mësojnë nga gabimet e tyre dhe të vazhdojnë të përpiqen. Siç thotë këngëtari i operës Robert Breault, “Realisti e sheh realitetin si konkret. Optimisti e sheh realitetin si baltë”.

7. “Ajo që duket si “multitasking” është me të vërtetë kalimi përpara dhe mbrapa midis detyrave të shumta, gjë që redukton produktivitetin dhe rrit gabimet deri në 50%. – Susan Cain, autore

 Koha është burimi juaj më i vlefshëm, ndaj është e rëndësishme ta përdorni atë me mençuri, pikërisht për këtë arsye kryerja e shumë detyrave është një ide e keqe. Gjithmonë do të bëni më shumë kur i kushtoni fokusin tuaj një detyre të vetme dhe i jepni gjithçka.

8. “Mënyra më e mirë për të nxitur performancën në një organizatë është krijimi i një mjedisi në të cilin informacioni mund të rrjedhë lirshëm, gabimet mund të theksohen dhe ndihma mund të ofrohet dhe merret”. — Simon Sinek, autor dhe folës

Krijimi i një kulture produktive në vendin e punës mund të duket jashtëzakonisht e ndërlikuar për shumë drejtues, por thelbi i saj është bashkëpunimi, ku secilit punonjës i jepen burimet për të bërë më të mirën e tyre. Dhe për të pasur një bashkëpunim të fortë, ju nevojitet një mjedis krijues dhe pa gjykime ku njerëzit mund të sjellin idetë, perspektivat dhe ekspertizën e tyre në tryezë, të komunikojnë lirshëm, të marrin përgjegjësinë mbi detyrat e tyre, të kërkojnë ndihmë kur është e nevojshme dhe të kenë lirinë për të bërë gabime. Kur krijoni një kulturë bashkëpunimi, këtu fillon inovacioni.

 

Nëse gjeni një nga këto citate veçanërisht frymëzuese ose të dobishme, shkruajeni në një shënim ngjitës dhe vendoseni diku ku mund ta shihni rregullisht. Ndonjëherë këto përkujtues të shkurtër janë pikërisht ajo që na nevojitet për të ripërqendruar dhe mbajtur perspektivën tonë.

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0