70% e praktikantëve nuk e dëshirojnë punën në distancë. Arsyeja është e thjeshtë - Business Magazine Albania

70% e praktikantëve nuk e dëshirojnë punën në distancë. Arsyeja është e thjeshtë

Shumica e punonjësve pëlqejnë të punojnë nga shtëpia, por praktikantët nuk ndajnë të njëjtën ndjesi. Në fakt, 70% e praktikantëve e shohin negativisht punën në distancë, sipas një studimi nga Glassdoor, një faqe që merret me orientimin e karrierës. Ndërkohë, kjo përshtypje është për 40% të punonjësve me kohë të pjesshme dhe të plotë.

Mospërputhja e gjerë sugjeron që punëdhënësit – të cilët po përpiqen të përcaktojnë raportin më të përshtatshëm të punës personale me atë në shtëpi – mund të hasin shumë vështirësi duke i bërë të gjithë të lumtur në mjedisin aktual të punës pandemike.

Pjesa më e madhe e vlerës së praktikës vjen në ndërveprimet që punonjësit e moshës së kolegjit kanë me anëtarët e vjetër të një organizate, si menaxherët dhe drejtuesit, të cilët shpesh luajnë një rol mentoruesi për ta. Por, statistikat ndryshojnë kur vjen puna te punonjësit e tjerë në kompani. Shumë prej tyre janë në faza të ndryshme të jetës në krahasim me studentët e kolegjit. Shumë prindër, për shembull, vlerësojnë fleksibilitetin e zgjedhjes për të punuar nga shtëpia.

Glassdoor analizoi rishikimet e punës në internet nga qershori deri në shtator 2021. (Shumë praktika në kolegj ndodhin gjatë verës.) Një praktikant që e shihte punën në distancë në një kontekst negativ e renditi atë si “kundër” në vend të “pro”.

Lexo edhe: 3 shenja që tregojnë se kolegu juaj nuk është i besueshëm 

Perceptimi negativ i punës në distancë midis praktikantëve është rritur nga rreth 50% dhe 58% në verën e 2019 dhe 2020, respektivisht.

Ndërkohë, punonjësit e tjerë kanë arritur ta shohin punën në distancë më të favorshme gjatë rrjedhës së pandemisë pasi janë mësuar me fleksibilitetin.

Rreth 77% e punëtorëve në përgjithësi kanë shijuar punën nga shtëpia, sipas një sondazhi të publikuar javën e kaluar nga Grant Thornton, një firmë konsulence. Pothuajse gjysma – ose 46% – thanë se do të kërkonin një punë tjetër nëse do të detyroheshin të ktheheshin në zyrë.

“Larg nga të qenit një barrë e nevojshme, [punëtorët] treguan fuqimisht se ata kanë shijuar aftësinë për të punuar nga shtëpia,” sipas raportit. “Edhe pse fillimisht ishte mandatuar për arsye sigurie, punonjësit vlerësuan përfitimet nga ekuilibri punë-jetë.”

Raporti zbuloi se 38% e të anketuarve mezi prisnin të ktheheshin fizikisht në punë, megjithëse jo domosdoshmërisht me kohë të plotë.

“Sigurisht, shumica e punonjësve duket se vlerësojnë fleksibilitetin e ofertave të punës në distancë, por nuk është një ndjenjë universale,” tha Zhao.

CNBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0