6 gjuhët që duhet të mësojë çdo biznesmen - Business Magazine Albania

6 gjuhët që duhet të mësojë çdo biznesmen


Të jesh një biznesmen global në ditët e sotme duhet të përqafosh kultura të reja dhe kjo fillon nga mësimi i gjuhëve të shteteve që ju bëni biznes. Ky veprim ndihmon të zhvillosh marrdhënie  më të ngushta me bashkëpuntorët e huaj dhe rrit nivelin e të bërit biznes. Më poshtë mund të gjeni 6 gjuhët më të nevojshme që një biznesmen global duhet të mësojë: 

1. Spanjisht 

Të mësosh spanjisht të ndihmon të komunikosh me një pjesë të madhe të popullsisë botërore. Ekonomitë me potencial më të madh si Meksika, Argjentina, Kili, Peruja, Kolumbia dhe Venezuela flasin gjuhën spanjolle. Kjo gjuhë të ndihmon të bësh biznes me komunitetin e madh hispanik në Amerikë dhe Spanjën në veçanti. Komuniteti hispanik në SHBA ka një fuqi blerëse më shumë se $ 1 trilion.

2. Portugalisht 

Dy shtetet që flasin portugalisht janë Brazili dhe Portugalia. Brazili është një nga shtetet me zhvillimin më të shpejtë ekonomik dhe ky treg  po shndërrohet në një nga më të mëdhenjtë në botë. Me një popullsi të madhe, burime natyrore të shumta dhe një rritje të komunitetit teknologjik , mësimi i portugalishtes do të ndihmojë çdo biznesmen të njohë më mirë tregun vendas.

3. Kinezçe 

Në Kinë fliten gjuhë të ndryshme dhe varet në çfarë zone do të bëni tregti dhe biznes për të përzgjedhur gjuhën që doni të flisni. Gjuha Mandarine flitet nga 1.1 miliard kinezë dhe kjo e bën gjuhën amtare  më të folur në botë. N.q.s zgjidhni të bëni biznes në Shangai, gjuha Wu është më e përdorura. Ajo flitet nga 80 milionë kinezë dhe kjo zonë tregtie ka një popullsi sa e Gjermanisë.

4. Rusisht 

Rusia ka një treg prej 150 milion njerëzish dhe ka burime natyrore të shumta. Sektori i IT-së ka një zhvillim të vrullshëm kohët e fundit. Gjuha ruse flitet mirë dhe në ish vendet e Bashkimit Sovjetik dhe në total numri i njerëzve që flasin rusisht shkon në 300 milion. Gjithashtu mund të shijoni Tolstojin dhe Dostojevskin në gjuhën origjinale.

5. Arabisht 

Arabishtja është gjuha e pestë më e përdorur në botë.  Me qindra milion banorë flasin arabisht. Bota arabe është një treg i ri për sa i përket kulturës online dhe e shndërron atë  në një potencial të madh ekonomik. Biznesmenët që do flasin këtë gjuhë do jenë një hap para të tjerëve  për sa i përket kontratave ekonomike.

6. Gjermanisht 

Gjermania është ekonomia e parë e Europës dhe një ndër ekonomitë më të forta në botë. Kjo është gjëja më e rëndësishme që mund të thuhet për përparësinë e kësaj guhe.

Të mësosh një gjuhë të huaj kërkon kohë dhe energji, por të krijon shumë mundësi të reja për sa i përket zhvillimit të biznesit, n.q.s ai shtrihet përtej kufijve.

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Një lider i mirë merr më shumë faj dhe më pak lavdi.”
— Arnold H. Glasow
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0