5 zakone për t'ju ndihmuar të trajtoni refuzimin me lehtësi - Business Magazine Albania

5 zakone për t’ju ndihmuar të trajtoni refuzimin me lehtësi

Jeni të paralizuar nga frika? Shumë sipërmarrës, pronarë biznesesh dhe shitës gjenden në panik nga mendimi i dëgjimit të fjalës jo. Duhet ditur se nëse nuk mund ta kapërceni frikën ndaj fjalës jo, nuk do të jeni kurrë në gjendje t'i arrini qëllimet tuaja. Sipërmarrësit më të mirë  krijojnë strategji për t'u përballur me refuzimin dhe pranojnë se dështimi është një ndalesë e nevojshme në rrugën drejt suksesit.

Jeni të paralizuar nga frika e refuzimit? Shumë sipërmarrës, pronarë biznesesh dhe shitës gjenden në panik nga mendimi i dëgjimit të fjalës jo.  Nëse jeni si shumica e njerëzve, kujtimet tuaja më të hershme nga fëmijëria ka gjasa që të jenë si: “Jo! Nuk mund ta kesh biskotën.” “Jo! Nuk mund të dilni jashtë tani.” Pra ne që në moshë të vogël mësuam të zmbrapsnim fjalën. Por  duhet patur parasysh se nëse nuk mund ta kapërceni rezistencën ndaj fjalës jo, nuk do të jeni kurrë në gjendje t’i arrini qëllimet tuaja. Suksesi mund të krahasohet me ngjitjen në degët e dobëta të një peme. “Virtyti më i rëndësishëm i suksesit është guximi“. Sipërmarrësit më të mirë  krijojnë strategji për t’u përballur me refuzimin dhe pranojnë se dështimi është një ndalesë e nevojshme në rrugën drejt suksesit.

Këtu janë pesë metoda që mund tu referoheni për adresimin e frikës tuaj të refuzimit:

1. Lëreni fjalën jo t’ju motivojë

Mendoni për një moment për sipërmarrësit e suksesshëm dhe udhëheqësit e mendimit, dhe arritjet e tyre.

J.K. Rowling u refuzua nga dhjetëra botues përpara se seria e Harry Potter të merrej nga një shtëpi e vogël botuese në Londër—e gjitha kjo sepse vajza e saj 8-vjeçare këmbënguli dhe këmbënguli që Rowling të vazhdonte të dorëzonte dorëshkrimin e saj.
Decca Records u tha Beatles, “Nuk na pëlqen tingulli dhe muzika e kitarës është në rrugëdalje”.
Në Black’s Law Dictionary, botimi i tretë (botuar para vitit 1969), përkufizimi i pamundësisë tregtare është “një udhëtim në hënë”.
Guximi është virtyti që u mundëson njerëzve të kalojnë përmes refuzimit dhe të bëhen më të fortë. Askush nuk do t’i shpëtojë kurrë dhimbjes, vuajtjes dhe dështimit. Megjithatë nga dhimbja mund të vijë guximi, dhe nga guximi vjen forca dhe suksesi.

2. Merrni masa madhore

“Mësova se guximi nuk ishte mungesa e frikës, por triumfi mbi të. Njeriu i guximshëm nuk është ai që nuk ndjen frikë, por ai që e mposht atë frikë.” – Nelson Mandela

Telefonata që keni frikë të bëni është telefonata që duhet të bëni.
Pyetja që keni frikë të bëni është pyetja që duhet të bëni.
Bisedën që keni më shumë frikë ta bëni, duhet ta bëni.
Provoje. Tani për tani, bëni një listë me 10 personat me të cilët keni më shumë frikë ose siklet të kontaktoni. Llogaritë e mëdha, ato që nuk jeni gati t’i telefononi, ato të frikshme. Kjo është pjesa e lehtë. Pjesa e vështirë – por pjesa më e kënaqshme – vjen më pas. Merrni telefonin, trokitni në derë, shkoni tek ata njerëz pra thjesht hidhuni në aksion për atë që dëshironi.

Lexo më shumë: 12 gjërat që njerëzit e suksesshëm refuzojnë të bëjnë

3. Përballuni me frikën tuaj.

Të gjithë kemi frikë. Diferenca bëhet kur dalloni se cila është frika juaj dhe pyesni veten: Cila është gjëja më e keqe që mund të ndodhë?  Në realitet, më e keqja që mund të ndodhë është se unë mund të ndihem i turpëruar ose i padenjë – por duhet kuptuar se kjo nuk është aq e keqe sa të mos hidhesh në veprim fare për atë që do.

Gjëja më e mirë që mund të bëni kur keni frikë është ta shfrytëzoni si një shans, të tregoheni të guximshëm dhe t’i tregoni një miku ose mentorit saktësisht se cilat janë frikërat tuaja më të mëdha.

Këtu janë disa shembuj frikërash që ndodh ti kemi:

Unë kurrë nuk do të jem aq i mirë sa (plotësoni boshllëkun: nëna ime, vëllai im, kolegët e mi, konkurrentët e mi).
Unë me të vërtetë nuk e di se çfarë po bëj; Unë jam mbi kokën time.
Nuk do të kem asgjë të re për të thënë.
Njerëzit do të qeshin me mua.
Jeta ime nuk do të ketë ndryshim.

Merrni një moment dhe shkruani frikën tuaj më të madhe. Cila është gjëja më e keqe që mund të ndodhë nëse…?

4. Mësoni të lundroni në ndjesitë tuaja

Guximi nuk është mungesa e frikës, por triumfi mbi të. Kur zgjeroni kompetencat tuaja, rritni guximin tuaj.

Ju do të merrni jo në çdo fazë të biznesit, psh:

Kërkimi: CEO-të, huadhënësit ose kandidatët e mundshëm nuk i kthejnë thirrjet tuaja. Emailet tuaja mbeten pa përgjigje dhe njerëzit që premtojnë se do t’ju kontaktojnë zhduken.

Gjatë një negocimi: krahët e tyre janë palosur, iPhone i tyre është më intrigues se historitë tuaja dhe ata papritmas duhet të largohen për një takim urgjent.

Kundërshtimet: Ata ju lexojnë një listë lavanderie të asaj që nuk shkon: pse konkurrenca është më e mirë, produkti juaj është shumë i shtrenjtë dhe shërbimi juaj ndaj klientit është i keq.

Teknikat e mëposhtme janë të dobishme sa herë që dëgjoni jo.

Dëgjoni plotësisht përpara se të përgjigjeni.

Mos u bëni mbrojtës menjëherë por mirëkuptues.

Merrni frymë.

Lëreni personin tjetër të përfundojë linjën e tij të mendimeve.

Tani pyesni veten, a është ky një vrasës marrëveshjesh? Shumë kundërshtime janë të vlefshme; palës tjetër i duhet vetëm më shumë informacion. Disa ju testojnë për të vlerësuar nëse do t’i përgjigjeni me vërtetësi shqetësimeve të tyre.
Përgjigjuni një pyetje me një pyetje. Dëgjoni plotësisht dhe sqaroni jo-në e tyre me një pyetje. Kjo është një mënyrë jashtëzakonisht efektive për të reduktuar paqartësitë. Mos harroni se pyetjet janë shpesh kundërshtime të maskuara.

5. Përdor humor

Kur bëhet fjalë për negociatat, ose punësimin “Jo nuk do të thotë kurrë jo”. Duhet këmbëngulje dhe guxim për të arritur atë që dëshironi. Kur dëgjoni jo, ritentoni dhe përpiquni sërisht rreth saj, për të përmbushur objektivin tuaj.

Sipërmarrësit mesatarë thonë gjëra të tilla si: “Unë lashë një mesazh dhe ai nuk më telefonoi … Unë dërgova një email, por nuk mora përgjigje … Ajo nuk duhet të jetë e interesuar”. Këto ditë, njerëzit janë më të zënë se kurrë dhe në mbingarkesë informacioni. Nëse përgjigja e tyre e parë është jo, mund të mos jetë se ata nuk janë të interesuar; vetëm se prioriteti juaj nuk është prioriteti i tyre derisa ta bëni këtë.

Guximi nuk është diçka që thjesht ju ndodh; ai është i krijuar nga veprimet tuaja. Guximi duhet praktikuar. Nëse prisni të veproni derisa frika të largohet, frymëzimi juaj mund të mos vijë kurrë.

Success

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0