5 dështime konkrete të fushatave të marketingut
Marketingu është armë e fuqishme për kompanitë ndërkombëtare, por edhe guximi ka një limit. Më poshtë ju sjellim 5 nga shumë rastet e marketingut të kthyer në boomerang të kompanive, të sjella nga Businessmag ndër vite.
Në 1981, American Airlines ofroi bileta të pakufizuara të klasit të parë për një tarifë të njëhershme prej 250,000 dollarë. Një nga mbajtësit e klasit të parë të biletave kreu mbi 10,000 fluturime që i kushtuan kompanisë 21,000,000 dollarë.
Airpass ishte një program uljesh i ofruar anëtarëve të tij nga American Airlines. Ajo u lançua në 1981 dhe kishte për qëllim të shpërblente klientët më besnik nëpërmjet një karte dhuratë. Sipas American Airlines, mbajtësi i lejes do të kishte qasje të pakufizuar në udhëtimet e klasit të parë për gjithë jetën.
Kostoja e lejes ishte 250,000 dollarë dhe një leje shoqëruese mund të merrej me 150,000 dollarë të tjerë. Ishte një shumë e madhe parash, veçanërisht duke marrë parasysh se ishin tre dekada më parë. American Airlines besonte të ishte një marrëveshje e mirë e cila do të mbante lidhur klientët e saj besnikë. Një person i quajtur Steve Rothstein bleu lejen në 1987 dhe ka bërë 10,000 fluturime ndërsa kalonte 10 milion milje. Në një rast tjetër, një ekzekutiv i marketingut me bazë në Dallas bleu kartën dhe udhëtoi gati 38 milion milje. AAirpass i tij u revokua më vonë pasi u kap duke shitur vendin e tij në avion.
Si reagim ndaj reklamës së kompanisë rivale Pepsi, Pepsi Challenge, Coca Cola hodhi formulën e tyre të vjetër dhe solli një produkt të ri dhe e quajti atë New Coke. Por konsumatorëve nuk u pëlqente shija e re që çoi në një rënie të fortë të shitjeve dhe formula e vjetër u rivendos shpejt pas kësaj.
Fatkeqësia më e madhe e Coca-Cola Company filloi në 23 Prill 1985, kur ndryshoi formulën e saj sekrete shekullore dhe prezantoi Coca-Cola e re. Coke e bëri këtë hap kur rivali i saj Pepsi filloi të zgjeronte shitjet e saj në treg në pjesën e tregut të Coke. Sipas studimit të tregut dhe sondazheve të bëra nga Coke, produkti i ri pritej të bëhej hit. Por realiteti mori një kthesë dhe nuk u pëlqye nga konsumatorët.
Adhuruesit e Coca-Cola u zemëruan dhe filluan fushatat për të rikthyer versionin origjinal. Më 11 korrik 1985, Coca-Cola mbajti një konferencë shtypi dhe njoftoi zyrtarisht kthimin e versionit të vjetër.
Në 1994, si pjesë e një fushate promovimi, Fiat dërgoi 50,000 letra anonime dashurie për gratë e reja në Spanjë me synimin për të zbuluar identitetin e saj pas 4 deri në 5 ditësh. Fushata dha efekt të kundërt dhe në vend të kuriozitetit, ajo përhapi panik dhe frikë në formën e përndjekjes te gratë.
Kur prodhuesi italian i makinave, Fiat, vendosi të rrisë tregun e tyre në Spanjë, ata morën një qasje unike. Në vend të një reklame ose ndonjë forme tjetër të marketingut, firma u dërgoi letra dashurie grave në Spanjë. 50,000 letra rozë u dërguan dhe secila iu drejtua personalisht marrësit. Letra përmbante fjalë komplimente për gruan që e ftonte të kënaqej me një “aventurë të vogël”. Gjithashtu, ajo tha, “Unë duhet të jem vetëm me ju disa minuta dhe, edhe nëse nuk funksionon mes nesh, ju premtoj se nuk do ta harroni përvojën tonë së bashku.” Kthesa: të gjitha letrat u dërguan në mënyrë anonime.
Fiat po planifikonte të dërgonte një letër të dytë disa ditë më vonë. Letra e dytë do të përmbajë një shpjegim se kush ishte shkrimtari, d.m.th. Fiat, dhe do të sugjeronte një provë të makinës.
Por, kur morën letrën e parë, shumica e grave u trembën duke besuar se do të dërgohej nga ndonjë përndjekës. Shumë gra anekënd vendit u ankuan në polici. Së shpejti Fiat kërkoi falje dhe ndaloi fushatën. Më vonë Fiat u gjobit për dërgimin e letrave dhe gjithashtu u urdhërua të paguante dëmshpërblim ndaj një gruaje që e kishte çuar çështjen në gjykatë.
Reklama e vetëvrasjes Hyundai, e cila tregonte një burrë që nuk arrinte të bënte vetëvrasje në makinë u hodh poshtë furishëm pasi një blogere dënoi reklamën dhe publikoi shënimin e vetëvrasjes së babait të saj, i cili vdiq në një mënyrë të ngjashme.
Në vitin 2013 Hyundai nisi një reklamë televizive e cila tregonte një burrë që përpiqej të bënte vetëvrasje në makinë. Por njeriu dështon në përpjekjen e tij pasi emetimi i shkarkimit të makinës është 100% ujë sepse është një makinë me qelizë karburanti, jo një makinë me naftë ose gaz. Reklama u vlerësua nga media e reklamave në Mbretërinë e Bashkuar. Por reklama humbi shikuesit sapo u lancua. Reagimi më i madh erdhi nga Holly Brockwell, një tekstshkruese.
Babai i Holly kishte kryer vetëvrasje më herët në makinën e tij duke përdorur të njëjtin proces siç tregohet në reklamë. Pra, reklama solli përsëri një përmbytje emocionesh negative për Holly. Ajo shkruajti një letër në blogun e saj që dënonte reklamën. Ajo gjithashtu përfshiu një imazh të shënimit të vetëvrasjes së babait të saj me të. Postimi në blog u përhap me zjarr dhe u bë viral. Si rezultat, Hyundai hoqi videon dhe kërkoi falje. Hyundai gjithashtu kishte deklaruar se videoja nuk do të përdoret në ndonjë reklamë apo marketing në të ardhmen.
Tata Nano, e ndërtuar në Indi, makina më e lirë në botë, u bë zhgënjim i shitjeve, sepse në një vend, ku një makinë është një mall luksoz që tregon prestigj dhe status, njerëzit e perceptuan Tata Nano si shumë të lirë.
Kur Tata Nano u lançua në Indi, qëllimi i tij ishte të sillte automjetin në masa. Me një çmim prej 2,400 $, Tata Nano ishte lehtësisht e përballueshme edhe për ata me të ardhura më të ulëta. Para se të dilte në treg, kryetari i grupit Tata, Ratan Tata, kishte vendosur një objektiv shitje prej 20,000 në muaj. Por pas fillimit, statistikat e shitjeve nuk ishin askund afër objektivit.
Arsyeja kryesore e rënies së Tata Nano ishte tregtimi i tij. Tata Nano u lançua në Indi si makina më e lirë në dispozicion. Por për njerëzit indianë, një makinë është një luks, jo një mall. Pra, sa më e shtrenjtë të jetë një makinë, aq më prestigjioz ndihet personi. Në një shoqëri të tillë, posedimi i makinës më të lirë konsiderohej si njollë dhe kështu njerëzit përmbaheshin nga blerja e Tata Nano edhe pse shumëkush mund ta përballonte atë.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.