5 mënyra për të shkruar newsletter-a që të gjithë do t'i lexojnë! - Business Magazine Albania

5 mënyra për të shkruar newsletter-a që të gjithë do t’i lexojnë!

5 mënyra për të shkruar newsletter-a që të gjithë do t'i lexojnë!
~5 minuta lexim

Newsletter-at nuk shkruhen vetë. Por shumica përfundojnë në spam ose në kosh pa u lexuar. Abonentët tuaj u regjistruan për diçka me vlerë, jo për spam. Dhe në fakt, një newsletter i suksesshëm mund të jetë një burim i madh fitimi.

Ndërtoni një newsletter që shkëlqen dhe hapni mundësi të reja. Mund të promovoni produktet dhe shërbimet tuaja, të bashkëpunoni me sponsorë, ose madje të tërhiqni interesin e një kompanie të madhe që mund t’ju blejë. Kjo është pikërisht ajo që ndodhi me Mindstream. Pas krijimit të një audience prej mbi 150,000 abonentësh shumë të angazhuar në fushat e marketingut, biznesit dhe lidershipit në AI, Matt Village dhe Adam Biddlecombe vendosën se ishte momenti i duhur për një hap të madh. “Tani fillon puna e vërtetë,” tha Biddlecombe, duke treguar se Mindstream u ble nga HubSpot. HubSpot ka një histori suksesi me newsletter-at, duke përfshirë blerjen e The Hustle, një platformë e njohur e krijuar nga Sam Parr, drejtues i podcast-it Moneywise. Ambicia e HubSpot është të bëhet një markë lider në mediat për AI, duke garuar me newsletter-a si Ben’s Bites, The Rundown, dhe të tjerë që po rriten me shpejtësi.

Si të krijoni newsletter-a që lexohen me dëshirë: Këshilla nga profesionistët

1.Krijoni një kalendar të përmbajtjes

Mos qëndroni përballë një faqeje bosh duke menduar se çfarë të shkruani. Matt Village, redaktori menaxhues i Mindstream, përdor këtë qasje për të krijuar një kalendar të mbushur me ide për newsletter në vetëm pak minuta. Ju mund ta keni gati përpara drekës.

Prompt:
“Krijo një kalendar për përmbajtjen e newsletter-it tim. E dërgoj [X] herë në javë. Sugjero ide për përmbajtje të përhershme në temën [X], të strukturuara si një listë veçorish që mund të përdoren në ditë të ndryshme. Secila veçori duhet të adresojë një problem të audiencës sime. Bëje të përshtatshme për [përshkruaj audiencën] dhe formatoje në mënyrë që ta dërgoj për miratim me pak redaktim.”

2.Përdorni postimet më të mira si bazë

Nëse një postim i juaji ka pasur sukses në rrjetet sociale, atëherë mund të shkëlqejë edhe më shumë në një newsletter. Adam Biddlecombe, menaxher i marketingut në HubSpot, përdor këtë strategji për të kursyer kohë dhe energji.

Prompt:
“Këtu është një nga postimet e mia më të suksesshme. Përdoreni atë si bazë për një artikull newsletter-i. Sugjero mënyra për ta bërë të lehtë për t’u lexuar, duke shtuar pika kryesore dhe nën-tituj. Ruaj stilin tim të shkrimit dhe shto tri mësime praktike që lexuesit mund t’i zbatojnë menjëherë. Ja postimi: [ngjit përmbajtjen]”

Lexo edhe:Shpallet thirrja për mbështetjen e startup-eve dhe lehtësuesit e startup-eve nëpërmjet granteve dhe masave mbështetëse 2025

3.Kontrolloni lexueshmërinë

Sigurohuni që çdo fjali të jetë e qartë dhe e saktë. Maria Gharib, editore për Mindstream, përdor këtë teknikë për të optimizuar newsletter-at e saj, duke i bërë më të lehtë për t’u lexuar dhe kuptuar.

Prompt:
“Kontrollo newsletter-in tim. Trego gabimet drejtshkrimore ose gramatikore dhe sugjero si ta bëj më të qartë dhe të lexueshëm. Kërko mundësi për të ndarë paragrafët e gjatë, për të shtuar pika ose për të theksuar informacionin më të rëndësishëm. Ja drafti im: [ngjit newsletter-in]”

4.Ofroni burime të dobishme

Lexuesit tuaj janë gjithmonë në kërkim të mjeteve dhe burimeve që e thjeshtojnë jetën e tyre. Martina Bretous, menaxhere marketingu në HubSpot, përdor këtë metodë për të gjetur dhe ndarë burime të vlefshme.

Prompt:
“Hulumto dhe krijo një listë me 5 mjete në fushën e [X]. Për secilin prej tyre, përfshi një lidhje dhe një përshkrim të shkurtër të funksionalitetit. Shpjego si mund të përdoret nga dikush që lexon një newsletter për [X]. Fokusoju mjeteve që zgjidhin probleme reale dhe formatoji me një strukturë të qartë: emri i mjetit, lidhja, përshkrimi dhe përdorimi i mundshëm.”

5.Gjeni sponsorë potencialë

Newsletter-i juaj mund të tërheqë sponsorë nga industri që lidhen me fushën tuaj. Përdorni këtë metodë për të identifikuar bashkëpunëtorë potencialë.

Prompt:
“Newsletter-i im trajton temën [specifikoni]. Krijo një listë me industri dhe fusha të tjera që lidhen me këtë temë për të ndihmuar në gjetjen e sponsorëve që mund të jenë të interesuar.”

Mos lejoni që newsletter-i juaj të përfundojë në spam. Krijoni kalendarë me ide të dobishme, ricikloni përmbajtjen më të mirë dhe sigurohuni që gjithçka të jetë e lehtë për t’u lexuar. Shtoni burime me vlerë dhe gjetjet e sponsorëve të mundshëm do ta çojnë projektin tuaj në një nivel tjetër. Filloni sot. Përdorni një nga këto strategji dhe shndërroni newsletter-in tuaj në një burim që lexuesit tuaj do të presin me padurim. Audienca juaj do t’ju shpërblejë me vëmendje dhe angazhim.

 

forbes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Biznesi është një reflektim i karakterit të atij që e drejton atë.”
— Howard Schultz
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0