Postimet e rregullta në LinkedIn demonstrojnë vazhdimisht ekspertizën dhe vlerën tuaj dhe ju ndihmojnë të qëndroni në krye të lidhjeve tuaja dhe më gjerë. Në këtë artikull do të gjeni disa këshilla për të qenë më prezent në LinkedIn.
1. Postoni disa herë në javë
Synoni të postoni tre deri në pesë herë në javë. Është një ritëm i qëndrueshëm që lejon krijimin e përmbajtjes cilësore.
Mendoni se nuk mund të postoni aq shumë? Mund ta bëni nëse përdorni ChatGPT ose mjete të tjera gjeneruese të AI.
Disa mënyra për të zbuluar se cilët hashtags të përdorni janë përdorimi i shiritit të kërkimit për të marrë sugjerime fjalësh kyçe, duke eksploruar postime dhe hashtags që përdorin, duke parë profilet dhe postimet e profileve të mëdha që i përkasin fushës tuaj. Vini re se cilët hashtags përdorin për tema përkatëse dhe kuptoni gjithashtu trendet e përdorimit të tyre.
Së fundi, shmangni përdorimin e tepruar të hashtags, pasi shumë hashtags mund të duken të padëshiruara dhe të dëmtojnë mesazhin.
2. Përdorni emoji
Emoji-t mund t’i bëjnë postimet tuaja më tërheqëse dhe tërheqëse vizualisht, duke ndarë tekstin dhe duke shtuar një prekje personaliteti. Përdorini ato për të nënvizuar pikat kryesore ose për të shtuar një element të këndshëm në postimet tuaja, por kini parasysh ti mbani ato relevante dhe profesionale.
Lexo edhe: Veçoritë e reja të LinkedIn që marketerët duhet t’i dinë
3. Përfshini imazhe, PDF, video dhe lloje të tjera
Edhe pse mund të përfshini deri në 20 imazhe në çdo postim në LinkedIn, një imazh i vetëm, i mrekullueshëm mund të rrisë shumë angazhimin. Sigurohuni që imazhi të jetë me cilësi të lartë dhe përkatës me përmbajtjen e postimit.
Por ju mund të shtoni më shumë se imazhe në postimet tuaja në LinkedIn. Ju mund të shtoni video, sondazhe ose materiale pdf. Ky opsion ju jep shumë mundësi krijuese për t’i treguar botës talentet tuaja, për të shkëmbyer njohuri dhe për të angazhuar audiencën tuaj në mënyra interaktive.
Më poshtë gjeni një përmbledhje të asaj që mund të bëni me formatimin e postimeve dhe disa strategji për t’i përdorur ato në mënyrë efektive:
Përmbajtja dhe udhëzuesit edukativë:
Ndani udhëzues gjithëpërfshirës, libra elektronikë ose raporte të industrisë si PDF. Kjo është një mënyrë e shkëlqyer për t’i ofruar vlerë audiencës tuaj.
Portofole kreative:
Nëse u shërbeni audiencave të shumta, merrni parasysh krijimin e një portofoli të veçantë për secilën.
Shpërfaqja e punimeve tuaja, ose e postimeve tuaja që ndani mund të grupohet për të qenë prezantuese të aspekteve të ndryshme tuajat për grupe të ndryshme audiencash.
Materialet e seminareve dhe uebinareve:
Nëse kohët e fundit keni organizuar një seminar ose webinar, ndajeni setin e materialeve prezantuese për të zgjatur jetën e përmbajtjes suaj dhe për të arritur atë audienc që nuk mund të merrte pjesë drejtpërdrejt dhe gjithashtu si një formë për t’i ofruar vlerë komunitetit tuaj në LinkedIn.
Infografika:
Ndërsa teknikisht një imazh, një infografik i paketuar si PDF mund të sigurojë njohuri të detajuara mbi tema komplekse në një format lehtësisht të kuptueshëm , duke inkurajuar shpërndarjen e tij dhe rritjen e angazhimit të audiencës në profilin tuaj.
Megjithëse përmbajtja juaj postohet dhe është e ruajtur në LinkedIn, ju mund të kini parasysh të ndani lidhjet referuese me postimet tuaja në platformat e tjera sociale për të nxitur trafikun dhe angazhimin në praninë tuaj dixhitale.
4. Strukturoni postimet tuaja vazhdimisht
Ju mund të përdorni struktura standarde të postimeve për lloje të ndryshme postimesh.
Për shembull, kur shkruani postime sociale që i shtyjnë lexuesit në një postim në blog në faqen tuaj, mund të bazoheni në një format standard:
-Filloni me një titull bindës ose fjali hapëse që tërheq vëmendjen.
-Ndiqni me një hyrje të shkurtër, dy deri në tre fjali, për të vendosur skenën për idenë e madhe.
-Përdorni pikat për të përshkruar idetë ose këshillat kryesore që lexuesit do të zbulojnë kur klikojnë për të lexuar artikullin.
-Shtoni një lidhje në postimin e blogut, qoftë në trupin e postimit të LinkedIn ose në komentin e parë.
5. Përdorni tre deri në pesë hashtags për postim
Përdorni tre deri në pesë hashtags përkatës për postim për të rritur zbulueshmërinë e tij. Zgjidhni një përzierje të hashtags të industrisë së gjerë dhe atyre më specifike që lidhen me temën e postimit.
Kini parasysh të shmangni përdorimin e tepruar të hashtags, pasi shumë hashtags mund të duken të padëshiruara dhe të dëmtojnë mesazhin.
6. Bonus – Disa këshilla përfundimtare për postimin në LinkedIn
Teksa formoni strategjinë tuaj të LinkedIn, merrni parasysh këto këshilla përfundimtare, të cilat fokusohen në maksimizimin e ndërveprimeve, dukshmërisë dhe rezultateve.
Angazhohuni me komente:
Përgjigjuni menjëherë komenteve në postimet tuaja për të nxitur diskutimet dhe për të ndërtuar një komunitet rreth përmbajtjes suaj.
Postimet kohore për shikueshmëri maksimale:
Postimi gjatë orëve të pikut (zakonisht në mëngjes dhe herët në mbrëmje gjatë ditëve të javës) mund të rrisë shanset tuaja për angazhim të lartë. Kini parasysh të konsideroni prirjet konsumatore të audiencës tuaj specifike.
Analizoni performancën tuaj:
LinkedIn ofron njohuri për performancën e çdo postimi. Përdorni këto të dhëna për të kuptuar se cilat lloje të përmbajtjes rezonojnë me audiencën tuaj dhe përshtatni strategjinë tuaj në përputhje me ato tipologji postimesh që nxisin më shumë angazhim nga audienca juaj.
Bëhet fjalë për prezencë të vazhdueshme, ndarjen e këndvështrimit tuaj unik dhe ofrimin e vlerës së vërtetë për audiencën tuaj. Duke përfshirë LinkedIn në strategjinë tuaj, ju mund të përdorni një rrjet të gjerë profesionistësh të uritur për njohuritë që vetëm ju mund të ofroni sipas mënyrës tuaj unike.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.