Navigacion i mbytur: Nuk ka gjë më të keqe sesa të hysh në një websit dhe të mos e gjesh atë që kërkon për shkak të dizajnit të dobët dhe navigacionit të mbytur. Parimi juaj është të mendoni për përdoruesit e faqes tuaj kur e ndërtoni një faqe, jo vetëm për axhendën tuaj. Ju duhet të vendoseni në vendin e një përdoruesi: A mund ta gjejnë ata atë që po kërkojnë? Mos harroni ta kontrolloni faqen tuaj si në desktop ashtu edhe në telefon, për të patur një performancë të njëjtë.
Shiriti i kërkimit i fshehur: Nëse faqja juaj e kërkimit përmban shumë faqe ose përfshin edhe një blog, sigurohuni që shiriti i kërkimit funksionon mirë. Nëse shiriti i kërkimit është i fshehur do i pengojë lexuesit të kërkojnë diçka specifike. Vendoseni atë në një vend të dukshëm si në telefon ashtu edhe në desktop. Testojeni personalisht nëse me të vërtetë shiriti i kërkimit funksionon ashtu siç një lexues do të donte.
Ngjyra e dobët e dizajnit: Edhe një faqe internet e dizajnuar mirë, mund të jetë e vështirë për të lundruar në të nëse përdorni ngjyra të çmendura ose gërma të vështira për të lexuar. Zgjidhni një ose dy ngjyra kryesore, për t’u përqëndruar më së shumti. Bëni dhe një studim të vogël dhe pyesni përreth se çfarë mendojnë njerëzit për faqen tuaj.
Asnjë thirrje për veprim: Gjeni një mënyrë për t’u thënë lexuesve faleminderit që erdhët në faqen time. Nëse do t’u ofronit një produkt ose një shërbim kjo do t’i bënte ata të ktheheshin sërish në faqen tuaj. Ju mund t’u kërkoni atyre të bëjnë diçka në faqen tuaj, t’i ftoni të regjistrohen në listën tuaj ose t’iu ndjekin në mediat sociale.
Shumë tekst: Përmbajtja në ditët e sotme mund të jetë në forma të ndryshme. Sot e kemi mundësinë që të mos përqëndrohemi vetëm te teksti, por edhe në format e ndryshme të përmbajtjes për ta angazhuar akoma më shumë lexuesin. Duhet të siguroheni se ka edhe tekste të mjaftueshme në faqen tuaj përsa u përket udhëzimeve të SEO.
Amantia Kullolli
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.