3 truke psikologjike për ti bërë njerëzit të bëjnë atë që doni ju - Business Magazine Albania

3 truke psikologjike për ti bërë njerëzit të bëjnë atë që doni ju


Nuk keni  nevojë të jeni CEO që ti bëni njerëzit të të dëgjojnë.

Kërkimet psikologjike sugjerojnë se ka shumë mënyra për ti bërë njerëzit të bëjnë atë që do ti, pa e kuptuar se i ke bindur ata.
Ja 3 strategjitë e bazuara shkencërisht për ti bërë njerëzit që t’ju pëlqejnë dhe t’ju japin atë që ju doni.

1. Përdorni një alternativë “kurth” për ti bërë njerëzit të blejnë produktet tuaja

Në fjalimin e tij ne TED Talk, ekonomisti i sjelljes, Dan Ariely shpjegoi “efektin grackë” duke përdorur reklamën e vjetër të “Economist” si shembull.
Reklama tregonte tre nivele abonimesh: 59 dollarë online, 159 dollarë për print dhe 159 dollarë për online dhe print. Ariely nxorri në pah alternativën se opsioni për të paguar 159 dollarë vetëm për print ekziston, kështu që e bën opsionin për të paguar 159 dollarë për online dhe print të duket më tërheqës nëse do të kombinohej me opsionin 59 dollarë. Me fjalë të tjera, nëse keni probleme për të shitur midis dy produkteve të shtrenjta, merrni parasysh të shtoni një opsion të tretë, funksioni i vetëm i të cilit është ta bëjë produktin e “shtrenjtë” të duket më tërheqës.

2. Përmirësoni ambjentin për ti bërë njerëzit të sillen më pak në mënyrë egoiste

“Priming” është një fenomen i fuqishëm psikologjik sipas së cilës, një stimul prodhon një reagim të caktuar ndaj një stimuli tjetër, shpesh në mënyrë të pandërgjegjshme. Një studim, i cituar në librin “You are not so smart”, arriti në përfundimin se pjesëmarrësit, të cilat luajnë këtë strategji, kanë tendencën të mbajnë më shumë para për vete kur ata janë të ulur në një dhomë ndërsa mbanin në duar  një valixhe, portofol lëkure dhe një stilolaps, sesa kur janë të ulur në një dhomë me objekte neutrale. Edhe pse asnjë nga pjesëmarrësit nuk ishte i ndërgjegjshëm se çfarë ngjau, objektet e lidhura me biznesin mund të kenë nxitur konkurrencën. Kjo taktikë mund të funksionojë potencialisht kur përpiqeni të arrini një marrëveshje me dikë. Në vend që të takoheni në një sallë konference, merrni parasysh të pini një kafe në një kafene, kështu që më pak agresion do të mbizotërojë në bisedë.

3. Ndihmoni njerëzit në rrugën e tyre drejt arritjes së objektivave që kanë, me qëllim që ata t’ju bëjnë një favor

Psikologu, Robert Cialdini, thotë se një mënyrë për të ndikuar njerëzit është të provokosh normën e reciprocitetit. Pra, ju ndihmoni dikë me dicka që ata kanë nevojë, kështu ata do të ndihen të detyruar t’jua a kthejnë favorin. Dhe kur ju falenderojnë për ndihmën, Cialdini ju këshillon të thoni dicka të tillë:

“Patjetër, kjo është ajo që partnerët bëjnë për njëri-tjetrin.”

Në vend të fjalisë “ska problem.”

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0