Shitjet në tregtinë elektronike në Amerikë arritën në rreth 601.7 miliardë dollarë në vitin 2019, me gati 15% nga viti 2018, sipas Departamentit të Tregtisë në Sh.B.A. Ndërsa më shumë njerëz marrin fitime në internet, në vend të dyqaneve, është duke u bërë më e ashpër largimi i markave të tregtisë elektronike.
Krijimi i një eksperience të personalizuar, të padiskutueshme të blerjeve në internet është thjesht pengesa për të hyrë, për të rritur shitjet dhe për të fituar besnikërinë afatgjate të klientëve, shumë shitës me pakicë po kthehen në teknologji që rrisin përvojën përtej asaj që ishte e mundur edhe disa vjet më parë.
Lexo: SHBA i bën thirrje Evropës: Përdorni teknologjinë 5G të Ericsson dhe Nokia
Firma hulumtuese me qendër në New York City CB Insights kohët e fundit hulimtoi në 14 nga tendencat më të mëdha në kompanitë e tregtisë elektronike në vitin 2020. Disa prej tyre po shkëputen tani, falë zhvillimeve më të gjera të teknologjisë, siç është pjesa më e madhe e gjeneratës tjetër 5G ëireless rrjetit dhe bandës më të shpejtë, thotë Laura Kennedy, analistja kryesore e shitjes me pakicë, që përpiloi raportin.
Këtu janë tre tendencat nga raporti, që çdo shitës me pakicë në internet duhet të shikojë në vitin 2020.
- Zbulimi i Falsifikimit AI:
Nëse shisni nëpër vende të tregut si Amazon ose Alibaba, ka të ngjarë që nuk po I dëgjoni për herë të parë çështjet e falsifikimit. Është një problem, që shkatërron kompanitë që prodhojnë atlete, çorape kundra ujit, ndenjëset e makinave për fëmijë dhe shumë të tjera. Vetëm këtë muaj, ligjvënësit në Dhomën e Përfaqësuesve të Sh.B.A-së propozuan një projekt-ligj të quajtur Dyqani i Siguruar, i cili do të mbajë tregje të tregtisë elektronike që janë përgjegjës për shitjen e sendeve të falsifikuara në faqet e tyre të internetit. Ndërsa kryesisht synonte të godiste sendet që paraqesin një kërcënim për sigurinë e konsumatorit.
Sipas raportit të Kennedy dhe CB Insight, çështje si këto kanë qenë furnizuesit pas kompanive që vendosin më shumë kapital pas teknologjisë së AI-së, që “tretin” falsifikimet në faqet e tyre. Muajin e kaluar Amazon anuloi Project Zero, i cili përfshin zbulimin e rrejshëm të AI. Ndërkohë, Los Altos, RedMarlin me bazë në Kaliforni kanë krijuar mjete për të ndihmuar kompanitë më të vogla të luftojnë produktet e falsifikuara që shfaqen në të gjithë rrjetin.
- Kërkimi pamor:
Vitin e kaluar, Amazon lëshoi një tipar Show and Tell: ju mund të mbani një artikull deri në një aparat fotografik Echo Show dhe ai do të identifikojë atë që po mbani. Çfarë është e re, kërkimi vizual po bëhet më i integruar si një mjet blerjeje dhe pika e blerjes po shkon më afër konsumatorit.
Pinterest Lens, mjeti vizual i kërkimit vizual të faqes së mediave sociale, ka gati që prej vitit 2017 dhe ndërmarrja i tha CB Insights se tani sheh 600 milion kërkime në muaj me këtë mjet. Sidoqoftë, vetëm vitin e kaluar, kompania shtoi kuti të shndërrueshme në Lens, domethënë kur rri pezull mbi atë divan blu, tani mund ta blini lehtësisht me vetëm një klikim.
- Ndërrimi i ardhshëm i blerjeve me zë:
Renditja e produkteve përmes asistentëve inteligjentë dhe folësve inteligjentë është e shpejtë dhe e thjeshtë, thjesht pyesni prindërit e fëmijëve të vegjël që porosisnin vetë lodra nga Amazon. Por, e ardhmja e blerjes me zë do të shkojë shumë më larg se folësit e zgjuar. Amazon madje ka një patentë për një sistem të shtuar realiteti që njeh gjestet dhe zërin, ku klientët mund të “tundnin dorën e tyre për të sjellë një imazh virtual të një produkti.” Me siguri do të shihni më shumë integrime midis AR dhe blerjeve me zë si këto në të gjithë industrinë, thuhet në raport.
I ngjashëm me kërkimin vizual, Kennedy gjithashtu vëren se blerja me zë po ndihmon që tregtia elektronike të jetë më e arritshme dhe të rritet numri i blerësve të mundshëm. Konsumatorët me aftësi të kufizuara janë në gjendje të mësojnë më shumë rreth tyre dhe në fund të fundit të blejnë gjëra për të cilat nuk ishin në gjendje të kërkonin fizikisht më parë.
Lexo: Google po përballet me një problem që nuk e zgjidh dot përmes teknologjisë
Pavarësisht se cilin trend e konsideroni për kompaninë tuaj, Kennedy rekomandon të mbani në mend një pyetje kryesore: “A do të rritet konvertimi?” Tendencat mund të vijnë dhe të shkojnë, mund të jenë edhe joshëse në fund të fundit, por Kennedy vëren se tendencat funksionojnë vetëm në favor të dikujt, nëse ato përputhen me markën tuaj dhe në të vërtetë ndihmojnë klientët të klikojnë butonin “Blej”.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.