3 pengesat që mund të shkatërrojnë biznesin tuaj eCommerce. Si t'i kapërceni ato?! - Business Magazine Albania

3 pengesat që mund të shkatërrojnë biznesin tuaj eCommerce. Si t’i kapërceni ato?!

3 pengesat që mund të shkatërrojnë biznesin tuaj eCommerce. Si t'i kapërceni ato?!

Në botën e biznesit eCommerce, startup-et shpesh përballen me sfida që mund të pengojnë rritjen e tyre. Ndërsa krijimi i një dyqani online mund të duket i lehtë, ruajtja e suksesit dhe qëndrueshmërisë kërkon strategji të kujdesshme. Mungesa e dukshmërisë online, përdorimi i dobët i rrjeteve personale dhe çmimet e papërshtatshme janë vetëm disa nga gabimet e zakonshme që bëjnë sipërmarrësit e rinj. Në këtë artikull, do të shohim si t’i shmangni këto pengesa dhe të siguroni që biznesi juaj të lulëzojë.

Mungesa e dukshmërisë online

Nëse faqja juaj e e-commerce nuk ka dukshmëri të mjaftueshme online, mund të ndikojë negativisht në ndërgjegjësimin e markës dhe përfundimisht në të ardhurat tuaja. Sipërmarrësit e rinj duhet të përqëndrohen në përpjekjet për të siguruar që faqja të renditet lart në motorët e kërkimit për celularë dhe browser dhe të zbatojnë teknika të forta të SEO-s. Përdorimi i mjeteve për kërkimin e fjalëve kyçe në trend dhe optimizimi i titujve të faqeve, duke përfshirë fjalë kyçe ndihmon në këtë drejtim.

Shmangia e rrjeteve personale për të rritur ndërgjegjësimin e markës

Përdorimi i rrjeteve personale është i rëndësishëm për bizneset e e-commerce. Reklamimi përmes rrjeteve sociale të miqve dhe familjes është një mënyrë e thjeshtë për të rritur ndërgjegjësimin për kompaninë dhe produktin tuaj. Sa më shumë njerëz që përdorin produktin tuaj dhe lënë komente, aq më shumë interes do të merrni nga klientët e ardhshëm. Shumë sipërmarrës të rinj harrojnë se sa të dobishme janë rrjetet e tyre personale.

Çmimi i papërshtatshëm i produktit

Gjetja e ekuilibrit të duhur mes një çmimi të ulët për të tërhequr konsumatorët dhe një çmimi të mjaftueshëm për të mbuluar kostot e punës dhe për të kthyer një fitim mund të jetë sfidues. Duhet të konsideroni fuqinë blerëse të konsumatorëve tuaj në mënyrë që të siguroheni që biznesi juaj të gjenerojë të ardhura të mjaftueshme.

Shumë startup-e zgjedhin çmime për të hyrë në treg, që nënkupton ofrimin e çmimeve të ulëta fillestare për të tërhequr konsumatorët dhe më pas rritjen graduale të çmimeve. Por, kjo sjell rrezik, pasi mund të jeni në humbje financiare ndërsa po ndërtoni markën. Sigurohuni që të kryeni kërkime të thelluara në tregun tuaj për të analizuar çmimet dhe fuqinë blerëse të konsumatorëve.

Këshilla kryesore për sipërmarrësit e rinj që fillojnë një biznes të ri:

Identifikoni nichen tuaj dhe njihni audiencën tuaj të synuar

Së pari, është e rëndësishme të siguroheni që keni krijuar një niche në një industri dhe qëllimin tuaj si një startup. Pasi ta keni bërë këtë, bëni kërkime tregu dhe kuptoni konsumatorët tuaj të synuar. Gjithashtu, është thelbësore të siguroheni që të konkurroni me bizneset në aspektin e markës. Zhvilloni markën tuaj duke përdorur mediat sociale, si Instagram dhe YouTube për të rritur ndërgjegjësimin e markës, duke siguruar që të bini në sy në treg dhe të tërhiqni klientët.

Planifikimi dhe përgatitja janë kyçe

Planifikimi i të gjitha aspekteve të biznesit tuaj është thelbësor për ju, si një sipërmarrës i ri. Do të duhet të krijoni një plan të fortë biznesi që përmbledh biznesin tuaj, analizën e industrisë dhe konsumatorëve, si dhe një plan operacional dhe vlerësime financiare dhe parashikime. Analiza e konkurrentëve është gjithashtu një pjesë integrale e planifikimit, që mund t’ju ndihmojë në zhvillimin e strategjive tuaja të marketingut dhe shitjeve për të rritur ndërgjegjësimin për markën tuaj dhe për të forcuar Propozimin tuaj Unik të Shitjes (USP).

Lexo edhe: Cili aeroport u kurorëzua si më i bukuri për 2024?!

Krijoni një strategji të fortë të markës

Me konsumatorët që janë më pak të hapur ndaj përdorimit të markave që nuk i kanë dëgjuar më parë, është e thjelbësore të siguroheni që biznesi juaj të bie në sy që në fazat e hershme, duke e dalluar midis konkurrentëve. Që nga emri i biznesit tuaj, te tipografia, të gjitha aspektet e markës suaj duhet të lidhen me ndjenjën që dëshironi të gjeneroni te konsumatorët. Një paletë ngjyrash mund të jetë një mënyrë e shkëlqyer për të nisur këtë proces. Për të vendosur një temë, e cila së bashku me logon tuaj, duhet të tërheqë klientët tuaj edhe nëse nuk u përshtatet preferencave tuaja personale.

Si të testoni qëndrueshmërinë e planit tuaj të biznesit:

Testimi i qëndrueshmërisë është jetik për të siguruar që biznesi juaj mund t’u mbijetojë problemeve ekonomike, si edhe për të kuptuar gjendjen e modelit të biznesit dhe për të identifikuar boshllëqet në planin tuaj. Ato mund të kërcënojnë jetëgjatësinë e biznesit. 

Ja disa këshilla se si ta bëni këtë:

Identifikoni rreziqet me të cilat mund të përballet biznesi juaj

Këto mund të jenë rreziqe strategjike, rreziqe financiare, menaxhimi i financave të biznesit, rreziqe operacionale në mënyrën se si funksionon kompania ose rreziqe të pajtueshmërisë që mund të vihen re nga rregullatorët qeveritarë.

Krijoni një strategji për menaxhimin e rrezikut

Krijoni metoda dhe plane se si biznesi juaj do të menaxhojë rreziqet e identifikuara, nëse do të shfaqen. Si një sipërmarrës i ri, është gjithashtu e vlefshme të flisni me ekspertë në fushën tuaj që mund t’ju japin këshilla të rëndësishme dhe njohuri mbi strategjitë e biznesit, si dhe mbi menaxhimin e kohës dhe parave për t’ju ndihmuar të shmangni pengesat në planin tuaj.

Rishikoni dhe përditësoni planin tuaj

Pasi të keni identifikuar rreziqet dhe një strategji për menaxhimin e tyre, mund të përdorni atë që dini për të siguruar që plani juaj i biznesit të jetë i përditësuar dhe të ketë shanset më të mira për sukses dhe jetëgjatësi. Është e rëndësishme të mbani mend se do të duhet të rishikoni herë pas here testimin e qëndrueshmërisë dhe strategjitë tuaja për t’u siguruar që ato janë të përditësuara në përputhje me çdo rrezik të ri ose ndryshim në klimën financiare.

Kim Rekhess, eksperte në Wix.com, jep komente mbi rëndësinë e përdorimit të këtyre këshillave për të nisur biznesin tuaj, si dhe si të hapni një dyqan online për të rritur ndërgjegjësimin e markës:

Të nisësh biznesin tënd si një sipërmarrës i ri nuk është asnjëherë e lehtë. Megjithatë, ndjekja e këtyre këshillave mund të ndihmojë për të siguruar që të mos përballeni me pengesat që në fillim.

“Siç është përmendur, rrjetëzimi dhe ndërgjegjësimi për produktin janë jetike dhe shfaqja e biznesit tuaj përmes një faqeje profesionale mund t’ju ndihmojë ta bëni këtë. Zgjedhja e një emri-domeini që është i lehtë për t’u mbajtur mend dhe përfshin fjalë kyçe të rëndësishme për biznesin tuaj është një hap i mirë fillestar. Kur bëhet fjalë për dizajnin e faqes tuaj, faqja kryesore duhet të jetë tërheqëse dhe ta bëjë të lehtë për shikuesit të kuptojnë se çfarë ofron biznesi. Shkrimet e qarta dhe grafikët mbresëlënës mund të ndihmojnë në këtë drejtim.

“Ju gjithashtu duhet të keni faqe të aksesueshme për ‘rreth nesh’ dhe ‘kontakt’, për të përmbledhur vlerat, misionin dhe pikat e kontaktit të biznesit tuaj. Përvoja e konsumatorit në faqen e internetit duhet të jetë e qetë, e thjeshtë dhe e shpejtë për të shmangur humbjen e të ardhurave. Shfaqja e produktit duhet të jetë efektive, me përshkrime të mjaftueshme, për të mundësuar lehtësi në përdorim.

Duke kombinuar planifikimin e kujdesshëm, ndërgjegjësimin financiar, testimin e qëndrueshmërisë dhe një faqe të mirë dizenjuar, biznesi juaj mund të ketë mundësi më të mira për t’i kaluar fazat fillestare.

WIX

Ky artikull i publikua më parë në faqen 84 të numrit 36 të Revistës Businessmag

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0