Me story-t që zhduken pas 24 orëve, ju jepet mundësia të ekpserimentoni me përmbatje të ndryshme krijuese. Më poshtë mund të lexoni tre mënyra të cilat ju mësojnë si të përdorni story-t tuaja për të rritur markën e instagramit.
Bëj zbulime
Hashtags dhe etiketimet mund t’ju ndihmojnë të bëheni të zbulueshëm për audiencën tuaj të synuar. Shtimi i story-ve të duhura në llogarinë tuaj mund të ndihmojë në rritjen e numrit të ndjekësve ndërsa fokusohet në fitimin e klientëve cilësorë.
Krijo përmbajtje të angazhueshme
Story-t e Instagram-it shikohen vertikalisht dhe vënë në funksion të gjithë ekranin tënd. Mësoni veçoritë e ndryshme dhe eksperimentoni me ta në përmbajtjen tuaj. Kjo mund të jetë një mënyrë krijuese për të dalluar markën tuaj nga konkurrenca juaj. Provoni të përdorni funksionin e sondazhit për të marrë informacion mbi vendimet e biznesit të tilla, si produkti i ri që dëshironi të krijoni, pasi që klientët tuaj mund t’ju japin reagime direkte.
Lexo: Instagram e bën më të lehtë të rimarrësh llogarinë tënde të hakuar
Monitoroni performancën tuaj
Duke arritur të kuptoni analizimin e të dhënave në instagram, ju mund të jeni në gjurmët e suksesit të story-ve tuaja. Nëse ju i kushtoni vëmendje numrit të personave të cilët janë angazhuar duke parë storyn tuaj, lehtësisht mund të kuptoni performancën tuaj. Kjo do t’ju ndihmojë të kuptoni se çfarë lloj përmbajtje është më e mirë për t’u publikuar dhe se çfarë duhet ndyshuar.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.