3 gjërat që mund të bëni për të përmirësuar biznesin tuaj - Business Magazine Albania

3 gjërat që mund të bëni për të përmirësuar biznesin tuaj


Sipërmarrësit mundohen të gjejnë mënyra të ndryshme për të përmirësuar biznesin e tyre, duke filluar që nga; kurset, punësimi i ekspertëve, paguajnë trajner, ndërkohë që zgjidhja mund të jetë shumë herë më e thjeshtë: duke dëgjuar. Kjo është një aftësi që mësohet duke u praktikuar dhe do të jetë zgjidhja e shumë problemeve, jo vetëm në punë, por edhe në familje për zgjidhjen e konflikteve. Bëhet fjalë për dëgjimin aktual, aktiv e të qëllimshëm.

Këtu do të gjeni se kë dhe çfarë të dëgjoni:

Bisedoni me punonjësit pa axhendë

Anëtarët e ekipit tuaj të menaxhimit të kompanisë mund të japin ide të mira për përmirësimin e kompanisë. Ndaj pse të mos zhvilloni një bisedë të lirë me ta? Mund t’i pyesni ata se si do të vepronin nëse do të ishin në krye të kompanisë, cilat janë qëllimet e tyre për kompaninë këtë tre mujor, këtë vit, cilat janë frymëzimet dhe sfidat që duan të arrijnë. Nëse nuk e keni bërë ndonjëherë atëherë dijeni se punonjësit e presin këtë dhe ju duhet t’a ngrohni bisedën me ta para se kompania juaj të zhytet.  Kështu ndoshta mund të kuptoni se ata mund t’i shpalosin aftësite e tyre në një department tjetër.

Investoni në marrëdhënien tuaj me shitësit/furnizuesit tuaj

Duhet të investoni partneritet të fortë edhe me shitësit tuaj. Pyetini ata se çfarë konsidedrojnë praktika të mira dhe si e shohin industrinë tuaj. Në fillim mund të jenë pak skeptikë, por më pas do të shikoni se do të keni një kuptim më të mirë për kompaninë, një marëdhënie të mirë me shitësin dhe mund të identifikoni së bashku mundësi të shpejta fitimi. Madje, ka pasur raste kur nga biseda me ta është kuptuar se kompania dhe shitësi po punonin ndarë, për projekte të ngjashme inovacioni ndërkohë që mund të punonin në një. Kjo nuk do të arrihej nëse nuk do të zhvillohej një bisedë e lirë me ta, pra pa axhendë zyrtare.

Duhet të keni biseda të sinqerta me klientët tuaj

Nëse jeni biznes- me-biznes atëherë është me e lehtë të krijoni bisedë më të sinqertë me klientët tuaj. Nëse jeni biznes-me-konsumator, ju duhet të gjeni më shumë mjete si sondazhe të klientëve. Pyetini ata se çfarë pëlqejnë ose jo në kompaninë tuaj, si mund të përmirësohet dhe si ndërveprojnë ata me ekipin tuaj. Kjo do t’ju ndihmojë juve, jo vetëm të identifikoni se çfarë duhet të ndryshoni ose jo, por do të kuptoni se çfarë po ecën siç duhet dhe kështu mund të vazhdoni të bëni të njëjtën gjë.

Nga mjetet e ROI (që janë mjete, të cilat na ndihmojnë për përmirësimin e markës sonë, analizës, përvojës dixhitale) mjeti më i rëndësishëm për një sipërmarrës dhe një udhëheqës është dëgjimi aktiv. Mbi të gjitha nuk na kushton asgjë.

Besmira Koro

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0