17 shprehje që liderët e mirë nuk duhet t’i përdorin kurrë në vendin e punës - Business Magazine Albania

17 shprehje që liderët e mirë nuk duhet t’i përdorin kurrë në vendin e punës

Shkrimtarja Maya Angelou nuk kishte plotësisht të drejtë kur tha se njerëzit nuk do ta mbajnë mend atë që ke thënë, por gjithmonë do të kujtojnë se si i ke bërë të ndihen. Kjo është e vërtetë, vetëm nëse nuk po flisni për gjërat toksike që thonë liderët e pakujdesshëm. Njerëzit do t’i mbajnë mend fjalët e sakta dhe saktësisht se si i kanë bërë të ndihen — dhe kjo nuk është një gjë e mirë.

Në tre dekada duke drejtuar njerëz kam mësuar se çarë i motivon dhe i demotivon ata. Unë ende dëshpërohem kur dëgjoj udhëheqësit të thonë ndonjë nga këto 17 shprehjet.

  1. “Personi X po e bën më mirë.”

Mos bëni kurrë krahasime të tilla. Arsyeja e vetme për të përdorur këtë frazë do të ishte për të motivuar dikë që të përmirësohet (gjë që absolutisht nuk do ta bëjë) ose për ta qortuar atë (turp për ju).

  1. “Më sillni zgjidhje, jo probleme”.

Udhëheqësit duan që problemet të dalin në sipërfaqe dhe nuk duan të qëllojnë lajmëtarin. Po, punonjësi duhet të mendojë për opsionet për zgjidhjen e problemit, por ndonjëherë ata kanë nevojë për ndihmën tuaj. Kjo deklaratë absolute çon në probleme të thella kundrejt atyre të paraqitura.

  1. “Unë nuk kam asnjë reagim për ju.”

Nuk keni ose nuk mund të keni asnjë, sepse nuk jeni në harmoni me pikat e forta dhe mundësitë e punonjësit ose nuk po i kushtoni vëmendje të mjaftueshme specifikave të performancës së tyre?

  1. “Ju nuk keni nevojë të dini pse – thjesht bëjeni.”

Në fakt, ata duhet të dinë pse. Sondazhet që bëra për Make It Matter zbuluan se 58 për qind e punonjësve u renditën “Nuk e di pse më kërkohet të bëj atë që bëj” si tre demotivuesit kryesorë.

Lexo edhe: “Mblidhni telefonat”. Vetëm këtë këshillë ka profesori i famshëm për çdo kompani

  1. “Do ta bëj vetë”.

Dhe do të jesh vetëm, në një ishull, pa mbështetje. Kjo është e tmerrshme në dy fronte. Së pari, është e kundërta e dhënies së autonomisë, të cilën punonjësit dëshirojnë. Së dyti, thotë “Unë e di më mirë se ju” dhe “Unë jam një maniak kontrolli”

  1. “Sepse unë jam shefi”.

Edhe çfarë? Bëhet fjalë për pushtetin personal, jo për pushtetin e pozicionit. Kjo frazë është një mënyrë e dobët për t’u fshehur pas autoritetit. Ju mund të merrni pajtueshmërinë. Nuk do të merrni kurrë përkushtim.

  1. “Pse e bëre kështu?”

Kjo frazë është një akuzë nga natyra. Nëse e përdorni, jini të qartë se është kërkues në natyrë. Nëse qëllimi është të vini në dukje të metat, në vend të kësaj pyesni: “Si mund të ishin bërë gjërat më mirë?”

  1. “Punë e mirë”.

Reagimet e buta janë si buka e bardhë — nuk janë ushqyese. Në vend të kësaj, merrni të hollësishme dhe tregojuni atyre se çfarë ishte e mirë në punën që ata bëjnë dhe pse.

  1. “Duhet të bësh më shumë me më pak”.

Një mendjemadhësi. Dhe fyese. Ne duhet të bëjmë më shumë me më pak. Po në lidhje me dhënien e njohurive se si, ose çfarë do të bëni për të na ndihmuar të jemi më efikas? Është një kërkim zhgënjyes dhe i pafund për të vazhduar të prodhosh më shumë me më pak burime.

  1. “Ky është problemi juaj.”

E gabuar. Nëse je lider, është edhe problemi yt. Nuk ka mënyrë më të shpejtë për të hequr qafe përgjegjësinë sesa të përdorësh këtë fjali.

  1. “Mos e merrni këtë në rrugën e gabuar, por…”

Kjo thotë: “Nuk kam menduar vërtet për komentet që kam për ty” ose “Jam shumë i turpshëm për të qenë i drejtpërdrejtë me ty”.

  1. “Nuk kam kohë tani.”

Apo nuk do të gjeni kohë? Udhëheqësit më të mirë që kam pasur gjithmonë. Ose edhe nëse vërtet nuk e bënin, refuzimi ishte shprehur siç duhet, me një shpjegim se pse dhe një kundërofertë se kur dhe ku mund të lidheshin.

  1. “A po vini në dyshim autoritetin tim?”

Kjo bie erë pasigurie dhe paaftësia për të trajtuar debatin ose konfliktin. Udhëheqësit e mëdhenj mirëpresin marrjen në pyetje; ata e dinë se kjo i bën ata, idenë dhe rezultatin më të fortë.

  1. “Shefi ynë është budalla”.

Kaq joprofesionale. Nëse u tregoni trupave se jeni të gatshëm të flisni për shefin tuaj, si e dinë ata që nuk do t’i hidhni poshtë rrotave të makinës? Mos e sulmoni shefin tuaj, moshatarët ose askënd para stafit. Nuk është ajo që bëjnë liderët e vërtetë.

  1. “Paraardhësi im ishte i tmerrshëm.”

Kjo është e lidhur me të mëparshmen dhe mund të jetë edhe më e neveritshme sepse shfaqet si një përpjekje e mbuluar për të ngritur veten. Mosrespektimi dhe vetëpromovimi janë një përzierje e keqe.

  1. “Jam i zhgënjyer me ty”.

Oh. Ashtu si me fëmijët, nuk ka të bëjë kurrë me personin, ka të bëjë gjithmonë me sjelljen. Mund të zhgënjeheni nga puna që kanë bërë ose nga rezultati, por t’i bëni ato si person është diçka që ata shpesh nuk e marrin veten.

  1. “Nuk është faji im”.

Nëse je lider, është padyshim të paktën pjesërisht faji yt. Jini të përgjegjshëm.

Pra, zgjidhni fjalët tuaja me mençuri — por jo këto fjalë.

Inc.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0