Revista INC u kërkoi anëtareve të Themelueseve Femra të vitit 2020 këshillat e tyre më të mira në lidhje me klientët.
Këto janë pikat kryesore:
1. Tata Harper, Tata Harper Skincare
Ju duhet të dini se kë po synoni edhe para se të filloni kompaninë tuaj. Çfarë vlerash ka një klient që i bën ata të duan produktin tim? Çfarë problemi po zgjidh për ta? Cilat nevoja nuk plotësohen? Sapo t’i kuptoni ato gjëra, është jetike që të jeni në çdo vend ku do të jetë klienti juaj.
2. Maggie Winter, Ayr
Mësova përkushtim pa kompromis për produktin.
3. Andy Dunn, Molekule
Mësova përkushtimin me klientin. Kombinon idetë. Ju dëshironi një produkt të shkëlqyer të dorëzuar saktë.
4. Jaya Rao, Molekule
Gëzimi, e qeshura dhe lumturia, lejon që kjo të të drejtojë. Mbaj mend që kam punuar në produktin tonë të parë dhe u emocionova dhe qesha me të. Sapo të gjeni gëzimin, gjetja e klientëve vjen lehtë.
5.Brynn Putnam, Mirror
Mos u kërkoni klientëve të hartojnë zgjidhjet tuaja. Shikoni tek ata dhe përcaktoni problemet. Klientët tanë nuk donin një pasqyrë që transmetonte stërvitje; ata donin të punonin në shtëpi pa kompromis.
6.Jodi Huettner, Helga Wear
Fusha e shitjeve të mia ka qenë e tensionuar, e pasionuar, feministe. Nuk funksionoi shumë mirë, sepse të gjithë blerësit janë burra të moshës së mesme. Tani, prezantimi i shitjeve ka të bëjë me sigurinë dhe rritjen e produktivitetit. Është një hap i fuqizimit.
7. Tiffany Pham, Mogul
Ne kemi filluar me përdorues individualë. Pasi të ishim në gjendje të rriteshim me ta dhe të zhvillonim një ekosistem të shkëlqyer për ta, ne i lëmë klientët të vijnë te ne dhe të na tregojnë se çfarë kishin nevojë.
8. Shivani Jain, Jain Cubii
Mos harroni thelbin: kush jeni dhe cilët janë klientët tuaj. Është shumë e lehtë të shohësh aq shumë gjëra rreth teje, saqë ndjek çdo mundësi dhe harron të vendosësh klientin tënd kryesor në radhë të parë.
9.Xhesika Alba, The Honest Company
Testoni vazhdimisht nga këndvështrimi i konsumatorit, përfshirë marketingun tuaj dhe lehtësinë për të bërë një transaksion. Ju pothuajse nuk mund të provoni sa duhet. Kurrë nuk do të arrini përsosmërinë, por do të arrini rreth 80 përqind dhe kjo është mjaft e mirë.
10.Daniela Blanco, Sunthetics
Mundohuni të bëni një ose dy intervista me klientë të mundshëm çdo ditë. Kjo do të ndryshojë mënyrën e të menduarit për teknologjinë tuaj, mbase do të zgjerojë aplikacionet. Bisedat me joshkencëtarët do t’ju mësojnë të komunikoni në terma të thjeshtë dhe të përmbledhni atë që është e rëndësishme.
11.Jane Fisher dhe Jenna Kerner, Harper Wilde
Majin e kaluar, ne patëm një moment të vështirë. Ne donim të bënim një deklaratë në përgjigje të ndalimeve të abortit. Më parë, ishim përpjekur të mos ishim politikisht të hapur. Bëmë një palë reçipeta ku shkruhej “Fuck your law” në grup. Kishte disa përgjigje negative. Por klientët tanë kryesorë, të afërmit tanë, vetëm u dashuruan me ne më shumë.
Lexo:Warren Buffett: 3 gjëra në jetë ndajnë vepruesit dhe arritësit nga ëndërrimtarët
12.Xiaoyin Qu, Run the World
Nevojat e klientit ndryshojnë gjatë gjithë kohës. Në vend që thjesht të dëgjoni kërkesat e klientëve, pyetini ata: “Pse doni atë që dëshironi?”
13.Araks Yeramyan, Araks
Unë dua të sigurohem që klienti të ndiejë se po bëj produkte të mira dhe me të vërtet kujdesem që po marrin diçka që u përshtatet atyre. Unë jam gjithçka që gratë të ndihen të bukura dhe të fuqishme.
14.Meaghan Rose, Rocksbox
Ne morëm vendimin të përqëndrohemi tek klientët tanë me vlerën më të mirë. Ndihet paksa e rrezikshme, sepse po ngushtoheni se ku vendosni shpenzimet tuaja të marketingut, por është shumë qartësuese.
15.Kathy Cheng, Redwood Classics
Vetëm për shkak se një treg nuk ekziston, nuk do të thotë që ju nuk mund ta ndërtoni atë. Shikoni biznesin tuaj dhe thoni, a ka ndonjë mënyrë për të qenë në të njëjtën industri, por ta zgjeroni atë? Ne filluam të bëjmë punë me porosi dhe të punojmë me markat. Pastaj filluam të mbanim disa inventarë dhe të shisnim me shumicë, dhe tani jemi në biznesin B2C dhe po zbulojmë se ka kërkesë reale atje.
16.Sarah Shadonix, Scout & Cellar
Premtimi i tepërt mund të jetë një e metë fatale për sipërmarrësit vizionarë. Është në ADN-në tonë, sepse ne jemi vazhdimisht të tepruar me vetveten. Kini besim tek e sotmja. Mësoni si të mbivlerësoni.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.