10 këshilla të dobishme lidhur me rrjetet sociale për start-upe në fazat e hershme

Ndiheni konfuzë se ku të filloni procesin e të bërit prezent start-upin tuaj  në rrjetet sociale?  Është normale të jesh i pasigurt se si të vazhdosh – veçanërisht me burime të kufizuara në fillim të udhëtimit tuaj si start-up. Gjithnjë e më shumë rrjetet sociale po bëhen një pjesë e rëndësishme e operacioneve fillestare, duke filluar nga marrëdhëniet me klientët, deri në marrjen e vëmendjes nga investitorët. Nga zgjedhja e kanaleve të duhura, te vendosja se sa kohë të shpenzoni për ndërtimin e llogarive tuaja, te vendosja e qëllimeve dhe matja e ndikimit, ka shumë gjëra për të menduar.

LEXO: PowerUP – Program për ndërmarrjet e mesme dhe të vogla dhe Start-up-et inovative në Ballkanin Perëndimor

Këto janë dhjetë këshilla për t’ju ndihmuar të filloni të tregoni historinë tuaj të start-up në rrjetet sociale.

  1. Zgjidhni kanalet tuaja me mençuri. Ju tashmë keni kryer hulumtime të tregut dhe tani është koha ta konsideroni këtë në kontekstin e rrjeteve sociale. Në vend që të postoni në çdo kanal, merrni parasysh rezultatet e hulumtimit tuaj dhe se kush mund të jenë klientët tuaj. A jeni një startup B2B? Përqendrohuni në LinkedIn. A po krijoni produkte të bukura me porosi? Përgatituni të investoni kohë në kanale vizuale si Instagram.
  2. Vendosni qëllime. Ju gjithashtu duhet të merrni parasysh qëllimet tuaja para se të investoni kohën tuaj. Këto mund të jenë për të gjeneruar avantazhe, për të tërhequr talente të teknologjisë, ose për të gjeneruar ndonjë zhurmë (buzz) rreth start-up tuaj – ndoshta të treja. Kuptimi i qëllimeve tuaja do t’ju ofrojë objektiva të prekshëm për të punuar drejt dhe për të informuar llojin e përmbajtjes që postoni.
  3. Postoni vazhdimisht. Pasja e një orari të rregullt të përmbajtjes do të ndihmojë klientët që t’ju gjejnë, t’ju besojnë dhe të kuptojnë markën tuaj. Për të vendosur zakonin e postimit rregullisht, krijoni një kalendar të përmbajtjes për të hartuar atë që dëshironi të publikoni. Do të zbuloni gjithashtu që kjo do të marrë më pak kohë në planin afatgjatë – ideale nëse koha dhe burimet tuaja janë të kufizuara.
  4. … Dhe posto me kujdes! Ndërsa postimi i rregullt është i rëndësishëm, sigurohuni që ajo që po ndani është me vlerë për ndjekësit tuaj. Mundohuni të postoni vetëm përmbajtje që është qartësisht informuese, edukative, depërtuese ose me humor (nëse kjo funksionon me markën tuaj!).
  5. Përdorni mjete automative. Si start-up fillestar, koha dhe paratë tuaja mund të jenë të kufizuara. Nëse nuk jeni në gjendje të punësoni punonjës të përkushtuar, mjete të tilla si Hootsuite, Tweetdeck dhe Buffer ofrojnë plane falas nga një panel i vetëm. Këto do t’ju ndihmojnë të planifikoni dhe vendosni përmbajtje paraprakisht, duke lehtësuar barrën e postimit çdo ditë.
  6. Bëni identitetin tuaj të qëndrueshëm. Me rritjen e konkurrencës, ju doni që përvoja e klientit për të gjetur kanalet tuaja të mediave sociale të jetë e qetë. Për ta bërë këtë, sigurohuni që të përdorni të njëjtat mjete në të gjitha kanalet tuaja të rrjetet sociale, si dhe të njëjtën markë bio dhe vizuale.
  7. Bëni që dëshmitë pozitive të vazhdojnë më tej. Marrja e sa më shumë reagimeve pozitive do të ndihmojë start-upin tuaj të ndërtojë besim, të zgjerojë rritjen tuaj dhe të rrisë njohjen e markës. Si dhe thjesht ripostoni reagimet e klientëve, merrni parasysh se si mund ta ktheni këtë në përmbajtje. Ju mund të krijoni bloge nga një përvojë e klientit, ose të krijoni një listë të reagimeve pozitive në Instagram.
  8. Përfshini klientët tuaj në udhëtimin tuaj. Një nga përfitimet e shumta të start-up tuaj prej prezencës së tij në rrjetet sociale është mundësia për dialog dypalësh. Nëse jeni duke ndërtuar një produkt ose shërbim të ri, rrjetet sociale ofrojnë një mënyrë të thjeshtë për ju që të përfshini klientët tuaj në atë udhëtim. Përdorni mjete si sondazhet dhe Q & A-s për të dëgjuar mendimet e tyre dhe për t’ju ndihmuar të ndërtoni atë që duan klientët tuaj.
  9. … Edhe nëse përfshin reagime negative. Marrja e reagimeve negative në forumin publik të mediave sociale mund të jetë sfiduese. Por, në vend që ta fshehni këtë negativitet, merrni kohë për të adresuar ankesat në një mënyrë të pjekur dhe empatike. Kur trajtohet në mënyrën e duhur, përgjigja ndaj negativitetit publik mund të krijojë përfitime të papritura.
  10. Mos kini frikë të eksperimentoni. Mënyra e vetme për të kuptuar se çfarë bën jehonë tek audienca juaj është të provoni gjëra të reja. Pavarësisht nëse është kjo duke eksploruar TikTok apo duke filluar një grup në Facebook për komunitetin tuaj, sprovat dhe gabimet janë thelbësore kur filloni nga e para. Ngjashëm me vetë start-upin, përvoja juaj e rrjeteve sociale do të shoqërohet me suksese dhe dështime – dhe pjesa më e rëndësishme janë mësimet që vijnë gjatë rrugës.

Shpresojmë që kjo t’ju ketë dhënë një frymëzim se si të filloni me kanalet e mediave sociale të startup-it tuaj.

EU-STARTUPS

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale