10 gjera qe duhet te dini sot per boten e advertising - Business Magazine Albania

10 gjera qe duhet te dini sot per boten e advertising


1. Aty ku fotomodelet hedhin syte ne reklama te ndryshme, ndryshimi eshte i madh sa i takon perfshirjes se konsumatoreve.

Te dhenat qe gjenerohen nga reklamat me ane te perdorimit te teknologjise se ndjekjes se veshtrimit zbulojne se kur syte e nje fotomodeleje shikojne nje produkt, syte e konsumatorit perqendrohen po aty. Prandaj veshtrimi i fotomodeleve konsiderohet nje faktor i rendesishem ne gjenerimin e shitjeve te produktit.

2. Victoria’s Secret i ka kerkuar Taylor Swift ti jape nje hov shitjeve. Kengetarja performon 2 kenge ne Fashion Show te Victoria’s Secret kete vit te cilat do te jepen me date 9 dhjetor ne CBS.

3.  Publikuesi me i madh i gazetave ne Britanine e Madhe, News UK ka disa numra per  “The Times” dhe “The Sun”. Ato kane thene se strategjia e tyre e “paywall” dixhital ka funksionuar. Numri i abonenteve dixhitale te The Times u rrit nga 8 perqind ne krahasim me nje vit me pare ne 152,000 dhe kompania qe drejton gazeten ka kaluar ne fitim  qe nga 2001.

4. Kjo reklame e cmendur japoneze qe tregon se si gatuhen karkalecet te krijon vertete nje lloj varesie. Kjo reklame eshte pare nga 8 milion shikues. Shume prodhues telefonash celulare kerkojne te reklamojne sherbimet e tyre duke ndjekur rrugen e mirepercaktuar te marketingut duke perdorur fjalet “unlimited” apo metafora te ndryshme per te nenvizuar shpejtesine. Por kompania japoneze  NTT Docomo Inc. e ka marre idene e metafores se shpejtesise dhe e ka cuar ne nje nivel ekstrem.

5. Shitesit me pakice per adoleshente po luftojne sepse nuk jane me terheqes si dikur. Abercrombie, Aeropostale dhe American Eagle do te njoftojne fitimet e tyre kete jave ndersa analistet presin resultate te vaketa.

6. WPP ka nenshkruar nje kontrate prej 1.25 miliarde dollaresh me IBM. Kete gje kompanite e njoftuan nepermjet nje komunikate per shtyp. WPP thote se kontrata e sherbimeve per nje periudhe prej 7 vitesh do ti jape mundesine kompanise me te madhe te reklamimit te zhvilloje sherbime te reja dixhitale, te zgjeroje perdorimin e te dhenave dhe analizave analitike dhe te forcoje nje bashkepunim me te madh brenda infrastruktures globale te sherbimit “cloud”.

7. Investitori miliarder dhe pronari i Dallas Mavericks, Mark Cuban, nuk mendon se sherbimet streaming si Netflix do te zevendesoje kabllorin televiziv se shpejti. Ai i tha audiences ne konferencen e Business Insider “Ignition” se shume nga momentet e suksesshme te Netflix jane popullore sepse ato u transmetuan ne TV pike se pari dhe se shikuesit ende kerkojne akses ne keto programe televizive.

8. Nje analist i njohur i Apple e ka pershkruar iAd si nje “reklame celulari prej zombie. “Duke folur ne konference e Business Insider, “Ignition”, analisti i kerkimit, Piper Jaffray, Gene Munster tha “Apple vertete qe e ka humbur anijen,” raporton AdAge.

9. Pharrell dhe Cara Delevingne jane figurat kryesore ne nje fushate festas per Chanel, raporton Adweek. Reklama, e frymezuar nga fantazia, eshte krijuar nga Karl Lagerfeld. Kjo reklame tregon historine e brandit.

10. Google po dyfishon perpjekjet per te terhequr me shume reklamim brandi se sa vershojne nepermjet TV-se, CMO Today raporton. Neal Mohan, zevendespresidenti i Google, pergjegjes per pamjen dhe reklamimin e videos, thote se kompania po ofron menyra te reja per te matur se si performon reklama me ane te mjeteve si “studime per daljne ne pah te brandit.”

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0