1 nga 3 Ford GT40 që fituan 24 Hours Le Mans: Plot $12,000,000?

1 nga 3 Ford GT40 që fituan 24 Hours Le Mans: Plot $12,000,000?


Në 24 Hours Le Mans të vitit 1966, 3 Ford GT40 arritën të kalonin vijën e finishit.

RM Sotheby, kompania e ankandeve, ka qënë shumë e zënë së fundmi. Këtë vit ajo ka realizuar shitjen e një Porsche 908 K të rrallë dhe disa Ferrari. Së fundmi, edhe një Ford GT40. Por, jo me pak histori. Është pikërisht 1 nga 3 të tillë që fituan 24 Hours of Le Mans në vitin 1966. Kjo çoi edhe në fitoren e parë të Ford të eventit në fjalë.

Sipas RM Sotheby, ky Ford GT40 Mk II me shasi P/1016, është nga ato që mundën Ferrari-n në atë vit. Kjo makinë, ishte makina numër 7 që garonte për skuadrën Holman & Moody, me pilotë Ronnie Bucknum dhe Dick Hutcherson. Ajo ishte e 3-ta nga 3 makinat e Ford, të kapuar edhe në foton e famshme të vitit 1966.

ford gt40

Kjo fitore, erdhi duke patur parasysh përqasjen ndaj qëndrimit “bigger is better” që Ford kishte në atë kohë. Ato kishin një motor masiv 7.0 liter V8 duke lënë pas Ferrari-t me 3.3 litër V12 dhe Porsche-t me 1.9-liter flat 6. RM Sotheby thotë gjithashtu se kjo makinë ishte e vetmja GT40 që konkuronte me kambio automatike.

“Shitja eGT40 prezanton një mundësi reale për të gjithë të apasionuarit për të poseduar një copëz të historisë. Të vëmë në rradhë një makinë të tillë me kaq rol në histori, është e rëndësishme për ne pikërisht përpara ankandit në Monterey. Ky Ford është restauruar në nivelin që ka garuar 52 vite më parë. Diçka e konsiderueshme kjo për këdo blerës. Pak makina mund të konsiderohen të një niveli kaq të lartë. Kjo makinë do të mbahet mend si Ford-i që i “uli kokën” Ferrari-t”. – u shpreh Alexander Weaver, komentator dhe specialist pranë RM Sotheby.

P/1016, do të niset për në Pebble Beach ku do të marrë pjesë në ankand. Çmimi i shitjes pritet të jetë nag $9M në $12M. Gjithçka do të mësohet në 24-25 Gusht, kur të organizohet eventi.

Burimi: The Drive

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0