1 në 3 amerikanë thonë se përdorin AI në aplikimet për punë - Business Magazine Albania

1 në 3 amerikanë thonë se përdorin AI në aplikimet për punë

Një studim i fundit tregon se 27% e amerikanëve përdorin AI disa herë në ditë, ndërsa 28% e tyre thonë se e përdorin AI ose një herë në ditë ose disa herë në javë. Kjo teknologji që ndihmon në thjeshtimin e shumë proceseve ka bërë që shumë të përdorin AI kur aplikojnë për punë. Të intriguar nga përdorimi i AI-së në aplikimet për punë nëpër industri të ndryshme në SHBA, ekspertët e JobLeads kryen një anketë me punonjës për të zbuluar se sa shumë përdorin AI në CV-të dhe/ose letrat e motivimit, dhe sa prej tyre kanë arritur të marrin punën e dëshiruar.

Gjetjet kryesore:

– Gati një e treta (29%) e amerikanëve kanë përdorur AI në aplikimet për punë.
– 73% e atyre që kanë përdorur AI kanë arritur të marrin punën për të cilën kanë aplikuar.
– Ekspertët ndajnë praktikat më të mira për përdorimin e AI gjatë shkrimit të CV-ve dhe letrave të motivimit.

 

Në krye të listës është industria e Teknologjisë së Informacionit & Telekomunikacionit, ku 69.2% e amerikanëve pranojnë se kanë përdorur AI në aplikimin e tyre për punë. Më shumë se dy të tretat (67.7%) e këtyre aplikantëve do të përdornin AI sërish në aplikimet e ardhshme. Ajo që është më interesante është fakti se 95.6% e atyre që kanë përdorur një mjet AI arritën të siguronin punën për të cilën aplikuan, përqindja më e lartë ndër të gjitha industritë.

Në vendin e dytë vjen industria e Burimeve Njerëzore, ku 57.9% e aplikantëve kanë përdorur AI në CV-të dhe/ose letrat e motivimit. Nga këta, 81.8% morën punën për të cilën aplikuan.

Industria e Arteve & Kulturës renditet në vendin e tretë, me 52.9% të amerikanëve që kanë përdorur AI në aplikimin e tyre për punë. Ndërkohë që 66.7% e aplikantëve morën punën, 47.1% e tyre thanë se do ta përdornin AI përsëri në të ardhmen, ndërsa 35.3% thonë se nuk e kanë përdorur AI, por do ta konsideronin.

Në fund të listës gjendet industria e Prodhimit & Shërbimeve Publike, ku vetëm 20.5% e amerikanëve pranojnë se kanë përdorur AI në aplikimet e tyre për punë. Megjithatë, 66.7% e atyre që nuk e kanë bërë më parë, thonë se do të konsideronin përdorimin e AI në aplikimet e ardhshme.

Në vendin e parë është San Francisco, ku 48% e amerikanëve pranojnë se kanë përdorur AI në aplikimin e tyre për punë. 75% e këtyre aplikantëve arritën të siguronin punën e dëshiruar.

Lexo edhe:Disa ide si bizneset e vogla mund të arrijnë fitore të mëdha në marketing pa shpenzuar shumë para

Këshillat më të mira nga ekspertët për përdorimin e AI në shkrimin e CV-ve dhe letrave të motivimit:

Ekspertët sugjerojnë që përdorimi i AI rrit ndjeshëm suksesin e aplikimeve, sidomos në industritë si Teknologjia e Informacionit. Ata këshillojnë që të ofrohet informacion i saktë dhe i detajuar kur përdorni mjete AI dhe të rishikoni përmbajtjen e gjeneruar për të përputhur me stilin tuaj personal. Përdorimi i fjalëve kyçe të përshtatshme është gjithashtu thelbësor për të kaluar sistemet e menaxhimit të aplikimeve të përdorura nga punëdhënësit.

Përdorimi efektiv i AI-së në aplikimet për punë jo vetëm që rrit dukshmërinë e aplikimit, por gjithashtu përmirëson shanset për të siguruar një intervistë.

JL

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0