Zoom parashikon rritje të mëtejme - Business Magazine Albania

Zoom parashikon rritje të mëtejme

Zoom

Shefi i Zoom-it, Eric Yuan, biznesi i të cilit ka shpërthyer gjatë pandemisë së koronavirusit, tha se puna nga shtëpia do të mbetet. Kompania e video-konferencave tha se pret që shitjet e saj të rriten më shumë se 40% këtë vit, duke arritur më shumë se 3.7 miliardë dollarë.

Parashikimi bëri që aksionet në kompani të rriten mbi 6%, në tregtinë në Nju Jork. Zoom tha se nuk pret që rritja të vazhdojë me ritmin e vitit të kaluar, por, deri më tani, “biznesi mbetet i fortë”.

Shitjet e firmës në tre muajt e fundit të vitit 2020 janë rritur për 370% krahasuar me të njëjtën periudhë të vitit 2019, duke arritur në 882.5 milionë dollarë. “Tremujori i katërt ka shënuar një përfundim të fuqishëm të një viti të pashembullt për Zoom-in. Derisa bota del nga pandemia, puna jonë vetëm sa ka filluar”, tha shefi i kompanisë, Eric Yuan.

Lexo: Lodhja nga Zoom është e vërtetë. Këto janë 4 mënyra praktike për ta përballuar

Pandemia ka bërë që shumë biznese në botë ta bartin punën nga zyra në shtëpi dhe Zoom është bërë një nga platformat e domosdoshme praktikisht brenda natës.

BBC

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0