Zgjidhja “anti-krizë” e Macron: Punëtoreve t’i shpërndahet një pjesë e fitimeve të kompanisë - Business Magazine Albania

Zgjidhja “anti-krizë” e Macron: Punëtoreve t’i shpërndahet një pjesë e fitimeve të kompanisë

Nga lufta e Francës për të rindërtuar pas Luftës së Dytë Botërore përmes trazirave të majit 1968, Charles de Gaulle mbrojti një ide për të mbledhur punëtorët dhe për ta rikthyer vendin në këmbë: Një ndarje më e drejtë e fitimeve midis punëdhënësve dhe të punësuarve do të krijonte një rrugë midis “diktaturës së paepur dhe të përhershme” dhe kapitalizmit të komunizmit, tha ai.

Sipas llogaritjes së vetë gjeneralit, kundërshtimi nga një koalicion kritikuesish që përfshin marksistët deri te libertarianët nënkuptonte se filozofia e tij ekonomike u realizua vetëm pjesërisht gjatë kohës së tij si president. Më shumë se gjysmë shekulli më vonë, presidenti Emmanuel Macron po heq pluhurin nga teksti shkollor golist në një përpjekje për të shpëtuar Francën – dhe veten – nga kriza politike dhe ekonomike me atë që ai e quan “dividend i punëtorëve”.

Macron fitoi rizgjedhjen në prill me një diferencë më të ngushtë se pesë vjet më parë, pasi ai luftoi për të bindur votuesit se kishte përgjigjet për inflacionin e shfrenuar. Sfondi politik për mandatin e tij të dytë nuk u bë më i lehtë të dielën, kur zgjedhjet legjislative e privuan partinë e tij nga një shumicë absolute dhe i dhanë parlamentit një bllok të madh majtist, të bashkuar pas politikave dhe rritjeve të pagave. Partia e ekstremit të djathtë e Marine Le Pen mori numrin më të madh të vendeve në historinë e saj pasi u fokusua në shqetësimet e kostos së jetesës gjatë fushatës.

Lexo edhe: “Problemi francez” që po rrezikon varësinë e gazit rus në Europë

Me inflacionin që është më i nxehtë se sa ka qenë në gati 40 vjet dhe besimi i konsumatorit më i ulët se në çdo moment gjatë presidencës së tij, Macron po kërkon mënyra për të arritur aleancat që i nevojiten në Parlament dhe për të shmangur një ringjallje të zemërimit me të cilin u përball në protestat e jelekverdhëve populistë, që shpërthyen në vitin 2018.

Një pjesë kyçe e përgjigjes së tij është dividenti i punëtorëve – një kompanie do t’i kërkohet të paguajë punonjësit sa herë që aksionarët e saj marrin një pagesë. Mund të bëhet në disa mënyra, duke përfshirë bonuset pa taksa që Macron prezantoi në 2019 dhe formulat origjinale të ndarjes së fitimit të zhvilluara së pari nga de Gaulle. Kjo e fundit, e cila tashmë kërkohet për firmat më të mëdha të Francës, merr parasysh të ardhurat neto, kapitalin dhe pagat e një kompanie, ndër faktorë të tjerë. Si pjesë e planit të dividentit të punëtorëve, Macron është zotuar të trefishojë tavanin për bonuset pa taksa deri në 6,000 euro (6,299 dollarë).

“Është një çështje e rindërtimit të kontratës sociale midis punës dhe kapitalit,” tha Macron ndërsa ai bëri fushatë dy muaj më parë në veri të Francës, një ish bastion socialist ku e djathta ekstreme ka fituar popullaritet vitet e fundit mes rënies industriale./ Bloomberg

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0