Zbulohet plani sekret i Google - Business Magazine Albania

Zbulohet plani sekret i Google

~5 minuta lexim


Google dëshiron të mbizotërojë tregun e video-lojërave, një industri prej 140 miliardë dollarësh që ndodh të jetë një nga të paktat që ka mbetur pa u dominuar nga gjiganti i teknologjisë.

Google njoftoi planet e saj në mars për të lançuar “Netflixin e lojërave”, që e quan Stadia. Javën e kaluar, disa gazetarë më në fund patën mundësinë për të provuar një version të hershëm të Stadias për veten e tyre.

Ja se çfarë dimë – dhe pse plani i Google për të dominuar industrinë e video-lojërave është shumë interesant.

Sa për fillim, Stadia do të përfshijë:

  1. Një sistem 100% të bazuar në cloud, pa hardware

Nuk ka nevojë të blesh konsola. Ju luani në një televizor, desktop, laptop, tablet, ose smartphone Pixel.

  1. Kohë minimale të vonesës.

Vonesat gjatë lojërave mund të luajnë një rol të madh në dallimin midis fitores dhe humbjes. Google thotë se e ka zbuluar se si ta eliminojnë pothuajse kohën e vonesës dhe “të bëjë transmetimin … nga qendra e të dhënave në ekranin tuaj më shpejt sesa syri juaj mundet ta transmetojë në trurin tuaj”.

  1. Një kontrollues, por jo i detyrueshëm.

Kontrolluesi i lojërave të patentuara të Google përfshin një buton për të hyrë në Google Assistant dhe një tjetër për të kapur video gameplay. Është gjithashtu opsionale: Ju mund të përdorni çdo kontrollues tjetër, tastierën dhe mausin e kompjuterit tuaj.

  1. Akses me shumë nivele të përdoruesve si një strategji për blerjen nga konsumatorët.

Google po ja fillon me zero klientë dhe po del kundër kompanive edhe më të mëdha, si Microsoft. Zgjidhja e tyre është një strategji përdoruesish me shumë nivele. Ju mund të regjistroheni tani për $129 ose të filloni të luani në nëntor kur të bëhet lançimi i produktit. Pse të paguani tani? Epo, mund të zgjedhësh emrin e përdoruesit (username) i pari.

  1. Një platformë zhvillimi.

Google gjithashtu ka nevojë për zhvillues për të krijuar lojëra të mira për këta përdorues. Siç bëri të ditur Forbes, kjo do të thotë se Stadia nuk është vetëm një shërbim streaming: Ajo është gjithashtu e krijuar si një platformë zhvillimi për prodhuesit e video-lojërave.

Është një plan mjaft mbreslënës. Por, ekzekutimi është krejtësisht një çështje tjetër. Dhe për të thënë të vërtetën, simpatizantët e video-lojërave janë skeptikë për këtë projekt.

Nëse Stadia nuk mund të sigurojë lojërat që njerëzit i dëshirojnë, do të humbasë avantazhet e tjera të saj. Ajo duhet të bëjë llogaritë se si t’i kënaqë zhvilluesit më të mëdhenj dhe më të mirë.

Kjo është një betejë që Google ia vlen ta luftojë. Tregu i lojrave është gjigant dhe ndoshta mund të bëhet edhe më i madh nëse konsumatorët nuk do të kishin nevojë të zgjedhin një konsolë të veçantë për të luajtur.

Metoda “Pa-konsolë” e bën atë të mundshme.

Kur jemi te industria e video-lojërave, mund të themi se shumë njerëz kanë gabuar kur e kanë nënvlerësuar Google.

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“20 vjet nga tani ne do të jemi më të zhgënjyer për gjërat që nuk bëmë, sesa nga gjërat që bëmë. Eksploro, ëndërro, zbulo...”
— Mark Twain
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0