Xhaketat olimpike të Ralph Lauren përshtaten automatikisht me temperaturën e trupit të atletëve - Business Magazine Albania

Xhaketat olimpike të Ralph Lauren përshtaten automatikisht me temperaturën e trupit të atletëve

Xhaketat olimpike

Materiali në xhaketat e Ralph Lauren reagon ndaj temperaturave të trupit të atletëve, duke i mbajtur ata të ngrohtë pavarësisht nga kushtet e jashtme.

Ka shumë pasiguri rreth Lojërave Olimpike të Pekinit, por Ralph Lauren dëshiron të paktën të sigurojë që atletët amerikanë të qëndrojnë të ngrohtë ndërsa marshojnë në ceremoninë e hapjes.

Ralph Lauren zbulon pamjen për Lojërat Dimërore, të cilat fillojnë më 4 shkurt. Veshjet janë më sportive dhe më të rehatshme se xhaketat preppy dhe bluzat e frymëzuara nga Lojërat Olimpike Verore të Tokios të vitit të kaluar. Pjesa heroike e këtij viti është një xhaketë e bërë nga një material i ri që përshtatet me temperaturën e trupit të përdoruesit, duke e mbajtur atë të ngrohtë ose të freskët pa kërkuar pajisje elektronike. Është pjesë e qëllimit më të gjerë të Ralph Lauren për të pozicionuar veten në kryqëzimin e stilit klasik amerikan dhe inovacionit të teknologjisë së lartë.

Që nga viti 2008, Ralph Lauren ka bashkëpunuar me Komitetin Olimpik të SHBA për të veshur atletët për ceremonitë e hapjes dhe mbylljes. David Lauren, shefi i markës dhe inovacionit të Ralph Lauren, thotë se kur bëhet fjalë për Lojërat Dimërore, fokusi është në mbajtjen e atletëve rehat gjatë ceremonisë së gjatë të hapjes, ku temperaturat mund të shkojnë midis zero gradë Fahrenheit dhe 50 gradë Fahrenheit në vetëm pak minuta. “Atletët po kalojnë nga mjediset e ftohta në të nxehta – në të ftohta,” thotë ai. “Në të kaluarën, ka pasur shumë diskutime rreth sistemeve të shtresimit, por kur flisni me atletët, ata e bëjnë të qartë se nuk duan shumë shtresa të papërshtatshme.”

Lexoni: Bluza inteligjente mbledh informacione mbi parametrat e trupit tuaj

Për Lojërat Dimërore 2018 në PyeongChang, Korenë e Jugut, Ralph Lauren krijoi xhaketa të pajisura me paketa baterish që i lejonin atletët të ndiznin sistemin e ngrohjes kur ftoheshin. Por këtë herë, Lauren donte të krijonte një veshje që e rregullonte vetë nxehtësinë. Katër vjet më parë, ai zbuloi një kompani të vogël të inovacionit të tekstilit të quajtur Skyscrape që kishte zhvilluar një teknologji të quajtur Inteligent Insulation. Startup-i u financua fillimisht nga Departamenti Amerikan i Energjisë, i cili e lejoi atë të krijonte makineritë e veta dhe procesin e prodhimit.

Pëlhura e Skyscrape përbëhet nga dy materiale të veçanta që zgjerohen dhe tkurren në përgjigje të ndryshimeve të temperaturës. Kur bëhet më ftohtë, gjatësitë e dy materialeve tkurren me ritme të ndryshme, duke shkaktuar formimin e një xhepi ajri, i cili krijon izolim. Kjo është hera e parë që pëlhura është prototipuar nga një markë e madhe. “Ishte një nga teknologjitë më të menduara që kishim parë,” thotë Lauren, “dhe menduam se mund të revolucionarizonte mënyrën se si prodhojmë produkte. Por Skyscrape ende nuk e kishte nxjerrë në treg. Duke e vendosur atë në një skenë globale në Lojërat Olimpike, ne shpresojmë që të frymëzojë pjesën tjetër të industrisë.”

Lauren beson se kjo teknologji e re do të lejojë që marka të jetë më e qëndrueshme në veshjet e saj. Nëse xhaketat janë në gjendje të përshtaten me një sërë temperaturash, kjo mund të nënkuptojë që konsumatorët nuk do të kenë nevojë të kenë aq shumë xhaketa. Për këtë qëllim, e gjithë uniforma e Lojërave Olimpike Dimërore është bërë nga poliesteri i ricikluar. Dhe të gjithë artikujt janë prodhuar në Shtetet e Bashkuara.

Ralph Lauren i projektoi këto veshje në mes të pandemisë, e cila ishte një sfidë pasi gjithçka duhej bërë virtualisht. Lauren thotë se, në fund të fundit, kjo e ndihmoi kompaninë të krijojë një qasje shumë më të efektshme të dizajnit. Në vend që të përdoreshin skica, gjithçka ishte projektuar në kompjuter. “Ne krijuam një paraqitje kompjuterike që na lejoi të shihnim se si do të dukeshin 300 atletë në këto veshje duke ecur nëpër ceremoninë e hapjes, kështu që ju mund të shihni dritën që shkëlqente nga xhaketa,” thotë ai. “Kur Komiteti Olimpik donte të shihte një veshje me një ngjyrë tjetër, ne mund ta ndryshonim atë në kohë reale për ta.”

/fastcompany

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #28 - Prill 2022

Si sipërmarrës e keni dëgjuar, madje e keni predikuar shprehjen: jeta nuk bëhet më e lehtë, thjesht ju bëheni më të fortë. Kësaj radhe po e përjetojmë siç nuk e kishim imagjinuar.

Ndërsa po synonim të dilnim nga kthetrat e pandemisë, një tjetër plagë goditi Europën. Sulmi rus ndaj Ukrainës, i pakonceptueshëm nga bota moderne, erdhi si një Tsunami në Europë dhe madje në të gjithë Botën. Lufta me armë shkatërruese, deri tek kërcënimi i përdorimit të armëve nukleare, po sjell një dëm të jashtëzakonshëm për Ukrainën dhe popullin e saj. Mijëra të vrarë dhe mbi 4 milionë të shpërngulur nga vendi, pavarësisht rezistencës së fortë dhe të paparashikuar të ukrain- asve.

Zhvillimet dinamike në më pak se një muaj, çuan në vendime të pamenduara më parë për dhjetëra kompani ndërkombëtare. Tregjet e lëndëve të para panë çmime të rritura me ritmet më të larta të 40 viteve të fundit, ndërsa sheshet në kryeqytetet botërore, përfshirë Tiranën, pritën protestat, fillimisht kundër luftës e më tej kundër rritjes së çmimeve. Më 8 Mars, Çmimi i Naftës kaloi nga 199 lekë/litër në 260-270 lekë për litër, ndërsa po gjatë marsit, çmimi i bukës masive kaloi nga 80 lekë në 100 dhë së fundi 120 lekë. Qeveria ngriti komitete për të …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0