WhatsApp pay, Mark Zuckerberg planifikon ta lançojë së shpejti globalisht - Business Magazine Albania

WhatsApp pay, Mark Zuckerberg planifikon ta lançojë së shpejti globalisht


Mark Zuckerberg premton të bëjë revolucion në sistemin e pagesave online, duke u mbështetur në një prej platformave të tij më të suksesshme, WhatsApp.

Zuckenberg deklaroi në prezantimin e investitorëve se brenda pak muajsh WhatsApp pay me shumë gjasa do të jetë aktive.

Për ata që nuk e dinë, WhatsApp pay është një kombinim i messenger dhe një sistemi pagesash, të cilin Facebook e ka kombinuar dhe e ka testuar për rreth një vit në Indi në të paktën 1 milion përdorues.

Nuk është një risi teknologjike, pasi në Azi dhe veçanërisht në Kinë, ka platforma të përafërta dhe të suksesshme, si We Chat. Por, suksesi i mundshëm në treg i WhatsApp Pay, do të kishte efekt global shumë më domethënës, nisur nga përdorimi i gjerë i tij në botën perëndimore.

LEXO: Facebook ju gjurmon ku jeni edhe nëse e keni fikur lokalizuesin

Përdoruesit e iPhone 4 dhe modelet e mëprarshme nuk do të mund të përdorin Whatsapp pay. E njëjta gjë vlen për përdoruesit e smartphone-ve android, në Android 2.3.7 apo produkte të mëparshme.

Digitalinformation

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0