Volvo shpall strategjinë e re të elektrifikimit të automobilave

Volvo shpall strategjinë e re të elektrifikimit të automobilave


Pikë strategjike e planit të saj do të jetë ndërtimi i linjës së ardhshme të automobilave me seri nga 40 në ‘Compact Modular Architecture ‘ (Arkitekturën e Modulit të Kompaktit), e cila që para se të ngrihej kjo strukturë ishte dizenjuar me synim elektrifikimin.

Arkitektura e re do ta bëjë më të lehtë për brand-in që të zhvillojë një seri stilesh që do t’i përshtaten më mirë nevojave të konsumatorit. Kjo arkitekturë e re që po dizenjohet ka si qëllim akomodimin e motorrëve konvencionalë, atyre elektrikë ose të prizave hibride pa kompromentuar hapësirën e brendshme dhe tonazhin e automjetit.

As Volvo nuk mungon në radhët e emrave të industrisë që me emisionet e tyre nga përdorimi i naftës shkaktojnë probleme mjedisore,  është zbuluar madje  se normat janë rritur në krahasim me atë që është raportuar në të kaluarën. Por të paktën, kohë të mira duket se po vijnë. Strategjia e elektrifikimit me gjasa po ndyshon drejtimin e ‘erërave’ nga përdorimi i  motorrëve  me naftë drejt baterive.

Ndoshta përdorimi i naftës apo i baterive, ose i diçkaje hibride si kombinim i të dyjave nuk është sfida më e madhe e Volvo-s suedeze. Fushata e kërkimeve për të gjetur një pikë shitje për të tërhequr blerësit është problemi  me të cilin duhet të përballet kompania në të ardhmen. Marka është e njohur për karakteristikat e saj të avancuara të sigurisë, por jo pak rivalë të industrisë po e ofrojnë të njëjtën teknologji në treg, megjithëse në norma më të ulëta, dhe Volvo-s i duhet të mbajë ‘niche’-n e saj , atë pjesëz të tregut , në të cilat kompanitë e tjera brenda industrisë nuk arrijnë dot t’i  kënaqin konsumatorët.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0