Volvo shpall strategjinë e re të elektrifikimit të automobilave

Volvo shpall strategjinë e re të elektrifikimit të automobilave


Pikë strategjike e planit të saj do të jetë ndërtimi i linjës së ardhshme të automobilave me seri nga 40 në ‘Compact Modular Architecture ‘ (Arkitekturën e Modulit të Kompaktit), e cila që para se të ngrihej kjo strukturë ishte dizenjuar me synim elektrifikimin.

Arkitektura e re do ta bëjë më të lehtë për brand-in që të zhvillojë një seri stilesh që do t’i përshtaten më mirë nevojave të konsumatorit. Kjo arkitekturë e re që po dizenjohet ka si qëllim akomodimin e motorrëve konvencionalë, atyre elektrikë ose të prizave hibride pa kompromentuar hapësirën e brendshme dhe tonazhin e automjetit.

As Volvo nuk mungon në radhët e emrave të industrisë që me emisionet e tyre nga përdorimi i naftës shkaktojnë probleme mjedisore,  është zbuluar madje  se normat janë rritur në krahasim me atë që është raportuar në të kaluarën. Por të paktën, kohë të mira duket se po vijnë. Strategjia e elektrifikimit me gjasa po ndyshon drejtimin e ‘erërave’ nga përdorimi i  motorrëve  me naftë drejt baterive.

Ndoshta përdorimi i naftës apo i baterive, ose i diçkaje hibride si kombinim i të dyjave nuk është sfida më e madhe e Volvo-s suedeze. Fushata e kërkimeve për të gjetur një pikë shitje për të tërhequr blerësit është problemi  me të cilin duhet të përballet kompania në të ardhmen. Marka është e njohur për karakteristikat e saj të avancuara të sigurisë, por jo pak rivalë të industrisë po e ofrojnë të njëjtën teknologji në treg, megjithëse në norma më të ulëta, dhe Volvo-s i duhet të mbajë ‘niche’-n e saj , atë pjesëz të tregut , në të cilat kompanitë e tjera brenda industrisë nuk arrijnë dot t’i  kënaqin konsumatorët.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0