Volkswagen rikthehet si lideri global i prodhimit të makinave - Business Magazine Albania

Volkswagen rikthehet si lideri global i prodhimit të makinave


Për të parën herë në 5 vite Toyota ka humbur vendin e parë, si shtëpia e parë prodhuese në botë, duke i lënë kurorën Volkswagen (VW). Të dhënat i referohen vitit 2016 në tërësi dhe shtëpia prodhuesve Gjermane, pavarësisht skandalit ia ka dalë t’i “rrëmbejë” japonezëve vendin e parë.

Japonezët kanë shitur 10.1 milionë njësi gjatë vitit të kaluar, kundrejt 10.3 milionë që kanë shitur gjermanët. Pritshmëritë duket se nuk kanë zhgënjyer. Suksesi i Volkswagen në Kinë ka ulur kështu efektin negativ të Dieselgate. Nga ana tjetër, gjermanët janë ndihmuar edhe nga fakti se, japonezët janë përballur me një rënie të ndjeshme të shitjeve në Shtetet e Bashkuara të Amerikës.

Shtëpia prodhuese gjermane i ka paraprirë me 2 vite planit të saj, për t’u rikthyer si lider global, vetëm në vitin 2018. Toyota projekton shitje në 10.2 milionë njësi gjatë këtij viti. Në rast se këto projeksione do të realizoheshin, atëherë shtëpia prodhuese do të kalonte nivelin e 10 milionë njësive për të katërtin vit me radhë.

Ndër të tjera, presidenti i Toyota-së, Akyo Toyoda, pritet të takojë në fundjave kryeministrin e vendit, Shinzo Abe, i cili do të vizitojë Uashingtonin më 10 Shkurt. Duhet kujtuar se Donald Trump ka sulmuar në mënyrë të drejtpërdrejtë shtëpinë prodhuese dhe prodhuesit japonez në përgjithësi.

Burimi: gazetaekonomia.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0