Skandali i emetimeve të Volkswagen-it

Volkswagen na “mëson” si ta pësosh


Por për prodhuesin e makinave rrjedha e ngjarjeve ndryshoi dhe e mërkura ishte konfirmimi i saj. Volkswageni raportoi një humbje neto prej 1.84 miliardë dollarësh për tremujorin e tretë të vitit aktual, një rënie e rrëpirtë e fitimeve të kompanisë nga 3.3 miliardë dollarë që raportoi gjatë të njëjtit tremujor nga viti i kaluar.

Arsyeja e vetme ishte mashtrimi në lidhje me emetimet e kompanisë në Shtetet e Bashkuara dhe në Evropë. VW thotë se për këtë arsye ka vënë mënjanë 7.3 miliardë dollarë për të mbuluar kostot iniciale të riparimit të makinave me motorrët ‘diesel’ të naftës dhe për zhdëmtimin e zotëruesve të makinave. Analistët thonë se kjo shifër do të rritet në muajtë që do të vijojnë.

Në fakt, VW priste që të ardhurat neto të 2015-ës të ishin shumë herë më të vogla se bilanci i 2014-ës.
Volkswagen ka ndërprerë shitjet e makinave me motorrë diesel në SHBA, aty ku mashtrimi u zbulua fillimisht më 18 shtator. Kompania e pranoi se motorrët e tyre ishin të pajisur me një ‘pajisje shkatërrimtare’, e cila lejonte që matjet e emetimeve në atmosferë të rezultonin përqindje normale, kur në fakt makinat i tejkalonin standardet e emetimeve të dëmshme në atmosferë.

Kjo pajisje ndodhet e pranishme në 500,000 makina në SHBA dhe 8.5 milionë të tilla në Evropë. Gjithashtu nën hetim janë edhe tregje të tjera ku VW shet makinat e saj, duke përfshirë këtu Afrikën e Jugut, Japoninë dhe Kinën.

Skandali për rrjedhojë solli pezullimin e shefit ekzekutiv Martin Winterkorn dhe ka krijuar një kaos për pasardhësin e tij, Matthias Muller. Edhe vetë VW e pranon se nuk ka dijeni se si do të dalë nga kjo situatë.

Alexander Dobrindt, ministri federal i transportit dhe infrasrukturës dixhitale, ka thënë për gazetarët në Washington se kompanisë do t’i duhet më shumë kohë para se të bëjë publike një plan skedulimi për rregullimin e automjeteve në SHBA.

“Nuk ka ende plane për të tërhequr mbrapsht automjetet, nuk kemi ende një politikë të qartë se si do të menaxhohet situata në aspektin teknik,” ka thënë ai, sipas Bloomberg. “Do të na duhen edhe disa javë para se të kuptojmë se si mund të bëhen modifikimet teknike.”

Dobrindt thotë se ligjet rregullatore të SHBA-ve po e konsiderojnë çështjen thjesht si një problem të rradhës që po prek konsumatorët amerikanë dhe jo si një skandal më i gjërë që prek gjigandin e prodhimit të automjeteve.

CEO i ri VW, Muller thotë se strategjia e implementimit do të fillojë në Janar, e cila pa dyshim do të vendosë kompaninë nën trysni për gjetjen e një zgjidhjeje.

“Drama” e VW-it nuk mbetet në kufijtë e humbjeve kolosale financiare. Fatkeqësisht ajo po përballet me humbjen e dominancës si prodhuesi më i madh i automjeteve në botë. Gjatë verës që sapo kaluam,VW mori udhëheqjen mbarëbotërore, por nuk vonoi dhe shumë shpejt kur liderja japoneze Toyota rimerr titullin “kampione bote.”

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0