Via Egnatia në rrjetin mediatik RAI si aseti i ardhshëm turistik mes dy vendeve Itali-Shqipëri - Business Magazine Albania

Via Egnatia në rrjetin mediatik RAI si aseti i ardhshëm turistik mes dy vendeve Itali-Shqipëri


Drejtori i Përgjithshëm i Agjencisë Kombëtare të Bregdetit Auron Tare, jep një intervistë për gjigandin mediatik italian RAI, i cili për herë të parë po përgatit në një emision mbi Turizmin Kulturor përgjatë Via Egnatia si dhe shndërrimin e këtij aseti të rëndësishëm në një produkt turistik ndërkombëtar.

Si mundet Via Egnatia të jetë një promotor i rëndësishëm i lidhjeve të intenerareve kulturore ballkanike me Italinë si dhe ndikimi i Via Egnatia në ekonomitë rurale të Shqiperisë dhe Ballkanit.

Tashmë kjo rrugë antike që lidhte Romën me Kostandinopojën është bërë objekt diskutimi i rëndësishëm për turizmin kulturor midis dy brigjeve Itali-Shqipëri.tare

Prezantimi i saj vitin që shkoj në axhendën ndërkombëtare të turizmit historik duke sjell në etenerarin e saj studiues dhe vizitor kurioz, bëri që sot ajo të konsiderohet një përparësi në turizmin shqiptar.

Ky është një vlerësim i Agjencisë Kombëtare të Bregdetit dhe i historianit Tare, që e nxori nga mbulesa e kohës dhe e prezantoj si një aset turistik.

/ATA/

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Një lider i mirë merr më shumë faj dhe më pak lavdi.”
— Arnold H. Glasow
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0