Dihet se drejtuesit ulen në cep të zyrës apo në krye të tavolinës. Por, këto sjellje pa dashur ndikojnë në kulturën e kompanisë.
Gjuha e trupit të një drejtuesi dërgon sinjale joverbale te punonjësit. Po kështu edhe vendi ku ata zgjedhin të punojnë apo ku ulen gjatë një mbledhje.
Të punosh me të gjithë
Të largohesh nga zyra private dhe të ulesh në një tavolinë të përbashkët me punonjësit, është diçka që mund të ndodhë zakonisht në kompanitë e vogla.
Kjo dërgon një mesazh “Unë jam i afrueshëm”, thotë Jonathan Wasserstrum, CEO i kompanisë Square Foot. “Edhe kur vijnë punonjës apo praktikantë, unë jam gjithmonë i pranishëm dhe u sugjeroj të më takojnë për çdo gjë që kanë nevojë”.
Ky stil pune, megjithatë, është më i ashpër në ritëm për CEO-t në korporatat e mëdha. Ata nuk mund të jenë personalisht të arritshëm për mijëra të punësuar. Ata shpesh kanë nevojë për privatësi për negociata dhe diskutime të nivelit të lartë.
Kjo praktikë funksionon për Wasserstrum dhe në një formë tjetër. Ai ulet afër ekipeve të marketingut dhe shitjeve, që sipas tij, i krijon ekipit mundësi të shikojë çfarë po ndodh me biznesin e tij.
“Unë dua të jem afër çdo raportimi”, thotë ai. “Kjo më kursen kohë për mbledhjet e gjata joproduktive”.
Por edhe në një organizatë të madhe, një drejtues mund të tregojë se si ai do që kultura e kompanisë të ndryshojë duke ndryshuar vendin ku ulet. Ndoshta për të thyer edhe hierarkinë.
CEO-t që duan të mbajnë zyrën e tyre, por sinjalizojnë dëshirën e tyre për një kulturë më bashkëpunuese dhe informale kanë një tavolinë në një zonë të hapur.
Ku të ulesh gjatë një mbledhje
Gjëja më e zakonshme që bëjnë drejtuesit janë takimet, mbledhjet.
Kur mbledhjet zhvillohen me klientë, diskutohen raporte të rëndësishme, apo për perspektiva të tjera të punonjësve, qëllimi i takimit përcakton se ku duhet të ulet personi më i rëndësishëm.
Për mbledhjet bashkëpunuese, në të cilat CEO është moderator, tavolinat e rrumbullakta janë më të mirat. Por, nëse tavolina është ovale apo drejtkëndore, ju mund të hiqni karriget në të dy anët në mënyrë që tavolina mos të ketë krye dhe fund.
Nëse qëllimi i mbledhjes është, le të themi, zgjidhja e një konflikti dhe CEO pritet të jetë arbitri, do të ishte më komode për të gjitha palët e përfshira që shefi të ulej në krye të tavolinës.
Njerëzit duan të shohin që kanë një lider për çdo situatë.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.