Uranik Begu: Plug and Play sjell energjinë e Silicon Valley në zemër të Tiranës, si po riformësohet harta e inovacionit në Shqipëri - Business Magazine Albania

Uranik Begu: Plug and Play sjell energjinë e Silicon Valley në zemër të Tiranës, si po riformësohet harta e inovacionit në Shqipëri

Nga Adelina Onuzi – Kur Plug and Play vendosi të zbarkonte në Shqipëri, nuk kërkoi një treg të përsosur, kërkoi një energji që nuk mund të fshihej. Dhe e gjeti. Mes një ekosistemi ende të ri, por me zemër që rreh fort për ide të mëdha, ky sezon i parë solli në të njëjtën skenë vizionarë vendas, talente të kthyer nga Diaspora dhe fqinj që panë Tiranën si stacionin e tyre të radhës për rritje. Ishte një fillim që nuk priti garanci, por e krijoi.
Në këtë përmbyllje të kapitullit të parë, Business Magazine intervistoi Uranik Begun, drejtor i Plug and Play Tech Center për Ballkanin Perëndimor, për të kuptuar nga afër çfarë ka ndryshuar dhe çfarë vjen më pas për inovacionin në Shqipëri.

Kur erdhët me Plug and Play në Shqipëri, a ndjetët se tregu ishte realisht gati për këtë hap?

Kur vendosëm të sillnim Plug and Play në Shqipëri, e dinim që ekosistemi i startup-eve ishte ende në fazë të hershme, por me një energji të madhe dhe potencial të padiskutueshëm. Nuk prisnim një “gatishmëri” të plotë në sensin klasik, por një terren që kërkon mbështetje, struktura dhe lidhje ndërkombëtare. Dhe këtë gjetëm, një komunitet të uritur për mundësi, që donte të provojë veten në një skenë më të madhe.

Cilat kanë qenë momentet që ju kanë bërë të thoni: “Po, ia vlejti!” gjatë këtij sezoni të parë?
Ka pasur shumë momente të tilla, nga dita e parë e bootcamp-it kur pamë shkëlqimin në sytë e themeluesve, te momenti kur startup-et shqiptare filluan të tërhiqnin vëmendjen e mentorëve e investitorëve ndërkombëtarë. Por një dëshmi shumë e fortë për mua ishte fakti që 5 startup nga Diaspora u regjistruan për herë të parë në Shqipëri, si dhe 4 startup nga rajoni (3 nga Kosova dhe 1 nga Maqedonia e Veriut) iu bashkuan programit. Kjo tregon se Shqipëria po kthehet në një pikë referimi për inovacionin në rajon dhe po tërheq talente që më parë nuk do ta kishin parë vendin si destinacion për të ndërtuar biznesin e tyre.

Për të lexuar artikullin e plotë abonohu në një nga paketat tona.
Kliko këtu për t'u abonuar.

Artikull ekskluziv i Business Magazine Albania.
Ky artikull gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Business Magazine Albania” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Kurrë mos iu ndaj parimeve të tua të nderit dhe qëllimit të mirë.”
— Winston Churchill
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0