Kompania vuri në dukje në një postim në blog që Organizata Botërore e Shëndetit ka identifikuar fëmijët mbi peshë si një nga çështjet më serioze të shëndetit publik të shekullit 21 dhe rrjedhimisht, Unilever është duke azhurnuar parimet e saj për tregtimin e ushqimit dhe pijeve për të rinjtë.
Lexo: 3 kompani po zbulojnë se sa e vështirë është të zëvendësosh plastikën
Deri në fund të vitit 2020, Unilever nuk do të synojë më tregtimin tek fëmijët nën moshën 12 vjeç nëpër media tradicionale ose tek fëmijë e moshës nën 13 vjeç në median sociale.
Për më tepër, kompania në portofolin e gjerë të markave përfshin akulloren e Wall dhe akulloren e Ben & Jerry. Kompania tha që do të zbatonte “kontrolle të rrepta” rreth vendosjes dhe përmbajtjes së reklamave të saj.
Kjo përbën një premtim për të mos përdorur asnjë influencues, të famshëm ose yje të mediave sociale që apelojnë kryesisht për fëmijët nën moshën 12 vjeç. Unilever gjithashtu do të kufizojë përdorimin e karaktereve vizatimorë në reklamimin e tij. Kjo do të jetë vetëm për “Produkte me një profil specifik ushqyes”.
“Është një veprim për të ndihmuar prindërit, kujdestarët dhe fëmijët të bëjnë zgjedhje të informuara në lidhje me ushqimin dhe pijet që ata blejnë dhe për të adresuar ngritjen e mediave sociale dhe rritjen e madhe të produkteve në shitje”, lexohet në blog.
Wall, markat e njohura të të cilit përfshijnë Max dhe Twister, do të drejtojnë iniciativën dhe do të bëhen marka e parë globale e akullores me një premtim ‘Përgjegjësi për fëmijët’ që do të shfaqet në komunikimet e tij të pikave të shitjes, siç janë paketat e produkteve.
Lexo: Para një strategjie marketingu, studioni markën dhe kompaninë
Unilever, e cila ka krijuar një reputacion të qëndrueshmërisë gjatë viteve të fundit, gjithashtu premtoi se çdo akullore në gamën e fëmijëve të saj do të përmbajë jo më shumë se 110 kalori dhe maksimumi 12g sheqer për porcion.
“Premtimi ynë është një angazhim i vërtetë për të prodhuar dhe tregtuar produkte për fëmijët me përgjegjësi,” tha Matt Close, EVP i biznesit global të akullores së Unilever.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.