UNICEF: Si të flisni me fëmijët për Covid-19


Të gjitha lajmet për koronavirusin tani mund të jenë të frikshme, veçanërisht për fëmijët, që mund ta kenë të vështirë të kuptojnë se çfarë po shohin online ose në TV.

Lexo: Ministria e Shëndetësisë ka nxjerr njoftime të reja, të cilat janë…

Pra, si mund të flasin prindërit për Covid-19, në një mënyrë më të pranueshme nga ata dhe jo në një mënyrë të frikshme? Më poshtë do të njiheni me disa këshilla, nga UNICEF:

  • Filloni duke i ftuar fëmijët të flasin për çështjen.
  • Zbuloni sesa dinë tashmë dhe ndiqni fjalët që ata thonë.
  • Nëse ata nuk kanë dëgjuar asgjë deri tani për shpërthimin e virusit, mund të mos jetë nevoja që ta diskutoni si çështje.
  • Vetëm kujtojini atyre praktikat e mira të higjienës, pa i prezantuar frikëra të reja.
  • Sigurohuni që jeni në një ambjent të sigurt dhe lejoni fëmijën tuaj të flasë lirshëm.
  • Vizatimi, tregimet dhe aktivitete të tjera mund t’iu ndihmojnë, për të hapur një diskutim.
  • Më e rëndësishmja, mos minimizoni ose shmangni shqetësimet e tyre.

Lexo: Konfirmohen 2 raste me Koronavirus në Kosovë

  • Sigurohuni që t’i pranoni ndjenjat e tyre dhe t’i siguroni ata se është e natyrshme të ndihen të frikësuar në këtë gjëndje.
  • Tregoni që po i dëgjoni duke u dhënë atyre vëmendjen tuaj të plotë dhe sigurohuni që ata të flasin me ju dhe mësuesit e tyre, sa herë të dëshirojnë.
  • Kujtoju atyre se ata janë të rëndësishëm për ju, jeni duke i dëgjuar dhe se jeni në dispozicion sa herë që ata ndjehen të shqetësuar.

Burimi: UNICEF

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale