'Unë jam si një karikaturë e vetes'... Këto janë disa nga thëniet e ikonës Karl Lagerfeld

‘Unë jam si një karikaturë e vetes’… Këto janë disa nga thëniet e ikonës Karl Lagerfeld


Karl Lagerfeld, drejtori kreativ ikonë i shtëpisë së modës Chanel vdiq në Paris në moshën 85 vjeçare. Ai la pas një trashëgimi në modë që do të frymëzojë brezat e ardhshëm të dizajnerave.

Lagerfeld e nisi punën e parë në industrinë e modës në vitin 1955 si asistent i dizajnerit francez Pierre Balmain. Dy dekadat e ardhshme ai i kaloi duke punuar në mënyrë të pavarur për disa nga shtëpitë e modës më të njohura, duke u bërë kështu pjesë e Chanel në vitin 1983, 12 vjet pas vdekjes se themelueses Coco Chanel. Ai është vlerësuar për transformimin e shtëpisë në një nga brandet luksoze më fitimprurëse në botë.

Lexoni: Motivohuni nga Coco Chanel për të arritur suksesin

Por, Lagerfeld nuk ishte i famshëm vetëm për veshjet, bizhuteritë dhe parfumet që dizenjoi. Ai gjithashtu do të mbahet mend për komentet e tij të sinqerta dhe shpesh herë kontorverse për: modën, stilin, karrierën, stilin e jetesës, etj., që tani njihen si thëniet e Karl Lagerfeld.

Për Karlin:

“Unë jam një diamant i zi, i pastër. Diamantët e zinj janë të rrallë, të vështirë për t’u prerë dhe jo-komercial.”

Për dizajnet e tij:

“Improvizo. Bëhu më kreativ. Jo sepse duhet, por sepse ti do. Evolucioni është sekreti për hapin e rradhës.”

Për paratë:

“Nëse hidhni para jashtë dritares, hidhini me gëzim. Mos thoni: “Kjo nuk duhet bërë”, është shumë borgjeze.”

Për pasurinë e tij:

“E kam ditur gjithmonë që kam lindur për të jetuar kështu, që do të bëhesha një farë legjende.”

Për veten:

“Unë jam bërë një karikaturë e vetes dhe më pëlqen.”

Për imazhin e tij:

“Dua të kem një imazh sipërfaqësor. Nuk dua të dukem serioz. Ti mund të jesh serioz, por nuk duhet ta tregosh këtë.”

Për etikën e punës:

“Asnjëherë nuk jam i lumtur me veten. Gjithmonë mendoj se jam dembel apo se mund të kisha bërë më mirë.”

Për egon:

“Nuk jam i fiksuar me emrin tim, jam i fiksuar me pamjen.”

Për imazhin:

“Të mendosh se aparenca nuk vlen në ditët e sotme është një gënjeshtër; Ajo të lejon të jetosh në harmoni me veten.

Për stilin: 

“Mos u vish për të vrarë, vishu për të mbijetuar.”

/Time

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0