UM Worldwide lançon “Full Color Media”, duke shënuar fillimin e një epokë të re në planifikimin e mediave - Business Magazine Albania

UM Worldwide lançon “Full Color Media”, duke shënuar fillimin e një epokë të re në planifikimin e mediave

UM Worldwide lançon “Full Color Media”, duke shënuar fillimin e një epokë të re në planifikimin e mediave
~3 minuta lexim

UM Worldwide (partnere e McCann Group), një rrjet global agjencish mediatike i IPG Mediabrands, lançoi qasjen e saj të re dhe inovative për komunikimin e markave, të titulluar “Full Color Media”. Kjo metodologji u krijua për t’u përgjigjur sfidave të kohëve moderne, duke i mundësuar markave të dalin në pah në një epokë të dominuar nga reklamat e krijuara nëpërmjet algoritmeve dhe ndikimit në rritje të inteligjencës artificiale (AI).

“Full Color Media” u zhvillua bazuar në kërkime të thelluara të realizuara në partneritet me akademikë nga Universiteti i Oxfordit. Me analizë të të dhënave nga më shumë se 10,000 marka gjatë një periudhe prej tre vjetësh, kërkimet treguan se modelet tradicionale të komunikimit dhe planifikimit të mediave po largohen gjithnjë e më shumë nga nevojat reale të konsumatorëve dhe markave. Kjo tregoi një nevojë të qartë për një qasje të re që shkon përtej modeleve tradicionale të “funnel”-it, duke shfrytëzuar mundësitë e mëdha teknologjike që kemi në dispozicion sot. Qëllimi i kësaj nisme është të parandalojë njëtrajtësinë e markave duke implementuar një qasje të re që mundëson lidhje cilësore me audiencën, duke theksuar dinamikat dhe specifikën e çdo marke.

Lexo edhe:AI është “kolegu” i së ardhmes — 3 mënyra si punëdhënësit mund të përgatiten për këtë gjë

“Full Color Media” vendos krijimtarinë njerëzore në qendër të punës sonë, duke shfrytëzuar modelin “Brand Patterns” të UM për rritjen e markës, që mundëson një kuptim më të thellë të kompleksitetit të saj dhe ofron një kornizë për zgjidhje strategjike, guximtare dhe unike komunikimi që sjellin rritje afatgjatë.

Për ne, kjo përfaqëson një revolucion në mënyrën se si i qasemi mediave dhe zhvillimit të markave,” thotë Branislava Cagronov, Drejtore Rajonale e UM SEE. “Me ndihmën e ‘Full Color Media’, ne do t’u mundësojmë markave të lejojnë të gjithë ngjyrat e tyre të shndrisin dhe të shfrytëzojnë karakteristikat kyçe që i bëjnë ato unike. Ne do të theksojmë të gjitha mundësitë e secilës markë dhe do të përdorim një qasje të personalizuar për të krijuar fushata që mbështeten në analiza të thelluara, por njëkohësisht janë plot frymëzim dhe kreativitet.”

Me këtë nismë, UM Worldwide po bën thirrje për markat, partnerët dhe industrinë si një e tërë të bashkohen në këtë lëvizje dhe “Të qëndrojnë kundër uniformitetit”, duke dalë nga hijet e njëtrajtësisë dhe duke u dalluar në një botë dinamike dhe të avancuar teknologjikisht.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Teknologjia është thjesht një mjet për të bashkuar njerëzit.”
— Mark Zuckerberg
Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0