Kur u ndërtua një aeroport në ishullin e Shën Helenës në mes të Atlantikut , ai fillimisht u quajt aeroporti “më i padobishëm në botë”. Kjo për shkak se prerja e erës në pistën buzë shkëmbit fillimisht e bëri të rrezikshme uljen. Sot aeroporti është në funksion, por është një kategori C, që do të thotë se pilotët duhet të trajnohen posaçërisht për tu ulur atje.
Ata që shkojnë me pushime në Madeira e dinë se ishulli është i famshëm për ulje të vështira dhe ndonjëherë edhe pa ulje fare. Afërsia e aeroportit me terrenin e lartë do të thotë turbulenca dhe prerje e erës ndonjëherë e rëndë. Pista përfundon në skajin e shkëmbit në të dyja anët por fatmirësisht është e ulët, me një rrugë poshtë saj. Aeroporti ka ndërtuar një platformë pranë pistës për të parë pilotët duke e dhënë më të mirën.
Aeroporti i 23-të më i lartë në botë, Leh, India ndodhet në 10,682 këmbë mbi nivelin e detit. I rrethuar nga male, me një pistë të shkurtër, është i rrethuar nga erëra të forta pasdite, që do të thotë se fluturimet janë të kufizuara vetëm në mëngjes. Aeroplanët me trup të gjerë dhe të rëndë nuk lejohen, dhe të gjithë pilotët që zbarkojnë këtu marrin trajnim special.
Nuk është e nevojshme të jesh i fiksuar me aviacionin për të parë video të avionëve që zbarkojnë në Sint Maarten. Mediat sociale janë plot me pamje të avionëve që zbarkojnë në aeroportin e Karaibeve. Kjo për shkak se pista kthehet drejt në një plazh, që do të thotë se aeroplanët hyjnë për të ulur pikërisht aty. Edhe pse duket zbavitëse, është diçka e rrezikshme. Në vitin 2017, një grua u vra nga një shpërthim i motorit jet teksa ishte varur në gardhin e aeroportit me turistë të tjerë të veshur me rroba banje. Për ata që janë në bord, ngritja është pak më e frikshme se ulja pasi drejtohen drejt malit që ngrihet pas aeroportit
Të fluturosh drejt e mbi një kryeqytet për në tokë është një ndjenjë e pazakontë këto ditë, por duke zbritur në qytetin e Londrës, do të rrokullisesh rreth rrokaqiejve të qytetit, do të ulesh rreth Canary Wharf dhe do të ulesh në një kënd kaq të pjerrët sa të kesh ndjenjën e të qenit në një helikopter. Ngritja është po aq gjallëruese.
Aeroporti i brendshëm i Sao Paulo-s dikur kishte një problem me kullimin një problem aq i rëndë sa shkaktoi një aksident fatal në 2007. Pas kësaj, pista u rishfaq pasi u korrigjua problemi, por ulja këtu mund të ndihet ende mjaft e frikshme. Pista e vetme, e cila debutoi në vitet 1930, është e rrethuar nga shtrirja urbane, që do të thotë se do të fluturoni mbi blloqe apartamentesh dhe çati deri në momentin e fundit.
Me shumë mundësi do të keni një udhëtim ‘me gunga’ duke u ulur në Shën Helena. Fillimisht e planifikuar vetëm për avionë të vegjël, pista u zgjerua për të akomoduar një Boing 757.cnn
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.