Udhëheqja nga një femër dhe ndikimi i saj në organizatë - Business Magazine Albania

Udhëheqja nga një femër dhe ndikimi i saj në organizatë

Udhëheqja nga një femër dhe ndikimi i saj në organizatë

Prania e grave në ekipet e menaxhimit në përgjithësi shoqërohet me një angazhim më të fortë social dhe një stil udhëheqjeje më pjesëmarrës. Një analizë e ndikimit të grave në ndërmarrjet kooperative, të cilat kanë karakteristika specifike për sa i përket organizimit dhe qëllimit,  tregon se ndikimi i tyre çon në motivim më të madh dhe rezultate më të mira. Një lidership femëror promovon ekuilibrin punë-familje, e cila është e rëndësishme për zhvillimin e vendit, si dhe për përmirësimin e cilësisë së jetës së familjeve.Sipërmarrja femërore dhe prania e grave në ekipet drejtuese ka një ndikim pozitiv dhe arritje të larta të organizatave. Me gratë në krye, kompanitë janë më të prirura për të prezantuar politika miqësore ndaj familjes. Konteksti i ri sipërmarrës kooperativ i sotëm është më i favorshëm për këtë lloj qasjeje sesa bota tradicionale e biznesit. Në fakt, ndërmarrjet me bazë komunitare janë shfaqur si instrumente kyçe të fuqizimit të grave.

Rritja më e madhe e zhvillimit të kapaciteteve mund të arrihet duke promovuar këtë ekosistem sipërmarrës në nivel kolektiv, pa veçuar sipërmarrësit heroikë individualë. Nga pikëpamja pjesëmarrëse, këto drejtuese të reja femra biznesi, kanë një ndikim më të madh në aktivitetet e organizatave të tyre sesa do të mund të kishin në kompanitë tradicionale. Ky ishte përfundimi i një studimi të fundit që nxori në pah një shembull të një vendi ku po zhvillohet një dinamikë e tillë. Lideret femra sot përballen me sfidën e të kuptuarit se si të kenë një ndikim më të prekshëm në ekipet e menaxhimit me gjini të përzier. Kooperativat ofrojnë mundësinë më të mirë për gratë për të arritur këtë qëllim.

Perceptime të ndryshme

Fuqia më e madhe vendimmarrëse e femrave mund të çojë në një orientim të ri strategjik që ndryshon nga planet e hartuara nga ekipe ekskluzivisht meshkuj. Politikat e burimeve njerëzore mund të jenë fusha e parë e synuar për ndryshim, me synimin për të nxitur ekuilibrin punë-familje. Nuk duhet të jetë befasi që studime të shumta kanë arritur në përfundimin se gratë në biznes preferojnë të mbajnë një ekuilibër midis punës dhe jetës familjare, duke vonuar, në disa raste, rritjen e tyre si udhëheqëse biznesi. Në mënyrë të ngjashme, të dhënat tregojnë se përbërja gjinore e një organizate ndikon në objektivat e saj, me komponentin social që përbën një pjesë më të madhe të sfidave të saj kryesore. Këto ndjeshmëri,  të ndryshme nga ato të meshkujve,  u përhapën edhe në aspekte të tjera të kompanisë, si respekti për mjedisin dhe etika operacionale.
Duke pasur parasysh këtë profil dhe hendekun e barazisë në kompanitë tradicionale, duket qartë se formula e bashkëpunimit është më e përshtatshme për lidershipin femëror. Idiosinkracia e këtyre ndërmarrjeve , fryma e tyre kolektive e biznesit dhe pjesëmarrja e komunitetit në vendimmarrje, është në përputhje të mirë me stilin e menaxhimit të grave.

Ndikimi social

Në dritën e këtyre faktorëve, është e qartë se një rritje e numrit të grave drejtuese në ndërmarrjet kooperativa do të kishte një ndikim social duke rritur motivimin dhe performancën. Ky ndikim do të përkthehej, për shembull, në pjesëmarrje më të madhe në vendimmarrje nga të gjithë anëtarët e organizatës, ndihmë për njerëzit në komunitet, vetë-menaxhimi dhe ndërgjegjësim më i madh mjedisor. Megjithatë, rritja e numrit të femrave drejtuese në kooperativat mbetet një sfidë, sepse gratë përballen me më shumë konflikte sesa burrat kur vendosin të ndjekin një karrierë biznesi. Mëmësia, martesa dhe sigurisht punët e shtëpisë janë pengesat tradicionale që i kanë penguar gratë të arrijnë një ekuilibër mes biznesit dhe familjes. Roli i tyre profesional ka tentuar të bie ndesh me këto role të tjera. Por në ditët e sotme, lideret femra po përpiqen t’i kapërcejnë këto pengesa duke futur politika që favorizojnë ekuilibrin punë-familje.

IE.edu

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0