Tupperware – Perandoria që dështoi nga suksesi - Business Magazine Albania

Tupperware – Perandoria që dështoi nga suksesi

Tupperware – Rrënimi i një perandorie që dështoi nga suksesi

Dikur një emër global, Tupperware u bë sinonim me enët plastike të kuzhinës. Miliona familje në mbarë botën përdorën produktet e tyre, të forta, të besueshme dhe pothuajse të pathyeshme. Pikërisht kjo cilësi, që i bëri ikonike, u kthye më vonë në shkakun kryesor të rënies.

Problemi? Ato funksionuan shumë mirë.

Konsumatorët i blinin vetëm një herë dhe nuk kishin më nevojë t’i zëvendësonin. Për një kompani që mbështetej në shitje të përsëritura, ky ishte një paradoks i madh.

Lexo edhe: Shqipëria në listën e vendeve me furnizimin më të lartë ushqimor për frymë

Nga lulëzimi tek falimentimi

Me kalimin e viteve, shitjet ranë dhe dyqanet nisën të mbylleshin një nga një. Deri në vitin 2023, Tupperware paralajmëroi se nuk mund të mbijetonte më. Përfundimisht, kompania shpalli falimentimin, duke ngritur zyrtarisht kapakun mbi problemet e saj financiare.

Ironia e suksesit

Ironikisht, e njëjta cilësi që i bëri produktet Tupperware të famshme, qëndrueshmëria e tyre, u bë arsyeja pse kompania nuk mundi të vazhdonte të shiste. Tupperware nuk dështoi nga dobësia, por nga fakti që ndërtoi diçka aq të qëndrueshme, sa që produkteve u zgjati jeta më shumë se vetë biznesit.  Historia e Tupperware është një kujtesë e fortë se edhe produktet më të mira nuk mjaftojnë pa një strategji të qëndrueshme biznesi. Cilësia është e rëndësishme, por pa përshtatje me kohën, ajo mund të kthehet në armikun më të madh të kompanisë.

euronews

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Mos ndiq pararatë, ndiq pasionin.”
— Tony Hsieh
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0