Tung.al: Çmimin do ta përdorim për zhvillimin më tej të aplikacionit tonë - Business Magazine Albania

Tung.al: Çmimin do ta përdorim për zhvillimin më tej të aplikacionit tonë


Emri i projektit: Tung.al

Anëtarët e ekipit: Adela Kadiasi, Enxhi Hamzallari, Ermir Korbeci

Drejtues i ekipit: Ermir / Korbeci / 21 vjeç / Business Informatics

Ermir Korbeci, 21 vjeç, është një nga 4 fituesit e Startup Weekend Tirana. Ishte ky event i cili bashkoi forcat me fondacionin suedez Trashëgimi Kulturore pa Kufij (CHwB) për të sjellë për tre ditë (29 -31 Maj, 2015), prezantimin e studentëve e profesionistëve të rinj të planeve të tyre të biznesit, me synim rritjen e rolit të trashëgimisë kulturore në zhvillimin e turizmit në Shqipëri.

Projekti fitues  u shpall Tung.al një aplikacion inovativ web dhe mobile app me 2 karakteristika kryesore: Tung PAL & TungLAR. Drejtuesi i ekipit të këtij projekti, Korbeci, zbulon në intervistën ekskluzive për Infoalbania këtë eksperiencë dhe detajet e projektit në fjalë:

Cila është ideja e biznesit që propozon projekti juaj (jo më shumë se 3 fjali)

Ideja jonë e biznesit ishte një aplikacion që përbëhej nga dy opsione. Njëri opsion quhej TungPAL(point and learn) dhe shërbente si një lexues i një kodi QR që kur skanoje një monument ose objekt historik do të merrje gjithë informacion rreth tij. Ndërsa opsioni tjetër quhej TungLAR(location augmented reality); LAR-i të gjen vendodhjen në çdo moment dhe jep informacione turistike për pikat që ndodhen afër jush.

Çfarë zgjidhje ofron dhe kujt i shërben?

Aplikacioni jonë zgjidh problemin e mungesës së informacionit rreth turizmit në Shqipëri dhe i shërben jo vetëm turistëve shqiptarë por edhe atyre të huaj.

Cilat ishin pritshmëritë tuaja nga Startup Weekend?

Pritshmeria jonë ishte të fitonim një çmim pasi mendonim se një ky projekt është i nevojshëm për vendin tonë.

Ishte hera e parë që merrnit pjesë?

Po, kjo ishte hera e parë që ne merrnim pjesë.

Si do ta përshkruanit me 1 fjali këtë përvojë?

Ishte një fundjavë shumë e bukur edhe pse u lodhëm. Mësuam shumë gjëra të reja për mënyrën sesi të organizohemi më shpejt, më mirë, të prezantojmë veten dhe pikat e rëndësishme të një projekti.

Vlerën e çmimit të fituar për çfarë do ta përdorni?
Vlerën e fituar ne do e përdorim për ta zhvilluar më tej aplikacionin tonë deri sa ta publikojmë të plotë në Play Store dhe në App Store.

Ku e shikoni biznesin tuaj pas 6 muajsh? Po pas 1 viti?
Ne e shikojmë aplikacionin tonë në Play Store dhe në App store. Pas një viti ne shpresojmë ti kemi përfshirë sa më shumë qytete të Shqipërisë në aplikacionin tonë.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Kurrë mos iu ndaj parimeve të tua të nderit dhe qëllimit të mirë.”
— Winston Churchill
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0