Trendi i ri në Kinë, shitjet në transmetime live gjenerojnë miliarda dollarë

Trendi i ri në Kinë, shitjet në transmetime live gjenerojnë miliarda dollarë

transmetime live

Tetë muaj më parë, Meng Hu dha dorëheqjen nga puna e saj si stjuardesë në Guangzhou, në Kinë që të ndiqte ëndrrën e saj, dhe të bëhej një yll në internet. Ajo improvizoi një studio në apartamentin e saj dhe filloi të filmonte veten duke folur…shumë.

27 vjeçarja, është një influenciere në rrjete sociale. Që nga janari, ajo ka punuar me kohë të plotë si prezantuese produktesh në transmetim live në Taobao, tregun online të ngjashëm me eBay të Alibaba (BABA). Tani ajo numëron më shumë se 400,000 ndjekës.

“Kam folur pa pushim”, tha Hu duke qeshur. “Në këtë punë, ju duhet të flisni shumë, sepse gjendja juaj është ngjitëse. Vetëm kur flisni me entuziazëm, ti mund ta bësh turmën të ketë entuziazëm”.

Hu është pjesë e një numri gjithnjë e më në rritje e influencuesve në Kinë të cilët garojnë për të hyrë në shitjet në transmetim të drejtpërdrejtë, një formë e re e tregtisë me pakicë që është rritur në një industri me vlerë rreth 66 miliardë dollarë. Edhe pse trendi ka qenë pjesë e kulturës kineze të internetit për vite me radhë, analistët thonë se pandemia e koronavirusit e ka bërë atë të marrë hov.

Edhe qeveria kineze ka shprehur mbështetjen e saj, duke e quajtur industrinë “motori i ri” i rritjes së tregtisë elektronike dhe duke e inkurajuar si një zgjidhje për papunësinë, e cila është rritur ndjeshëm në Kinë për shkak të pandemisë.

Shitja në transmetim të drejtpërdrejtë është një përzierje argëtimi dhe tregtie elektronike. Shikuesit blejnë mallra në internet nga njerëzit që tregojnë gjetjet e tyre të fundit, nga buzëkuqët tek pastruesi i rrobave, në video në kohë reale. Shumë persona e krahasojnë konceptin me kanalin e blerjeve televizive QVC, por modeli kinez është dukshëm më modern, i lëvizshëm dhe interaktiv.

Prezantuesit e produkteve mund t’iu japin tifozëve të tyre kupona zbritjeje dhe oferta në kohë reale, ndërsa shikuesit mund të klikojnë për t’u dërguar “dhurata” yjeve virtuale të tyre të preferuar.

Por siç po zbulon Hu dhe të sapoardhurit e tjerë, industria është e vështirë, dhe pak punonjës mund të përfundojnë me një karrierë të suksesshme.

Megjithëse fitimet mund të arrijnë miliona dollarë në vit, sipas Taobao, i cili përpilon një renditje të personave më të paguar dhe fitimeve të tyre. Sipas platformës, edhe persona të shquar të biznesit po merren me këtë gjë.

Hu tha se tani fiton për një muaj aq sa fitonte më parë në një vit, por puna mund të jetë rraskapitëse. Ajo zakonisht kalon shtatë orë në ditë duke folur në transmetim të drejtpërdrejtë për ndjekësit e saj, duke ofruar oferta për gjithçka, nga pushimet deri te produktet e kujdesit për lëkurën. Pas kësaj, ajo kalon çdo natë orë të tëra duke lexuar produkte që ka në plan të shesë.

CNN

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0